וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת דלק מבקשת למכור את חברת הביטוח פניקס

אורן פרוינד

24.5.2012 / 12:36

ההמלצות הסופיות של ועדת הריכוזיות כללו הפרדה בין אחזקות פיננסיות וריאליות וכתוצאה מכך בודקת קבוצת דלק את האפשרות למכור את אחזקותיה בחברת הביטוח פניקס

הזרועות הארוכות של ועדת הריכוזיות הגיעו הבוקר לקבוצת דלק של יצחק תשובה. הבוקר דיווחה החברה כי בעקבות ההמלצות הסופיות של הועדה להגברת התחרותיות במשק (ועדת הריכוזיות) וביניהן הפרדת אחזקות פיננסיות על ידי תאגיד ריאלי, החברה בוחנת אפשרויות למכירת אחזקותיה בחברת הביטוח הפניקס .

החברה ציינה כי "במסגרת בדיקת האפשרויות למכירה החברה, מתקיימות פגישות עם גורמים המתעניינים ברכישת אחזקות החברה וביניהם עם הקרן הבינלאומית KKR. מדובר במגעים ראשוניים בלבד וטרם ברור יגובש הסכם מחייב".

את המו"מ מנהלת קבוצת דלק על רקע מסקנות ועדת הריכוזיות שאושרו בממשלה לפני חודש, הממליצות להפריד אחזקות פיננסיות וריאליות לגופים עם מחזור פעילות של יותר מ-6 מיליארד שקל או חוב של יותר מ-6 מיליארד שקל.

כתוצאה מכך, יעלו לא מעט חברות ישראליות על המדף. לגבי המשקיעים שמחזיקים במניות של החברות האלו, ממליץ מגדל שוקי הון כי "ישנה אי ודאות לגבי מועד המכירה אם בכלל. אני כמשקיע הייתי נזהר בשלב זה ולא ממהר לעשות פעולות נמהרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully