וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגעים עם ביתילי - מכירת החיסול בקיקה תידחה

עדי דברת-מזריץ

28.5.2012 / 9:34

המפרק הזמני של קיקה, עו"ד רון בר ניר, הודיע כי הוחלט למצות את המהלכים מול ביתילי בטרם יפתחו במכירה לחיסול המלאי של קיקה. מתנהלים גם מגעים למכירת השטח

מכירת החיסול של קיקה לא תתחיל היום כפי שהסתמן עד כה. לדברי המפרק הזמני של החברה, עו"ד רון בר ניר, "החלטנו לתת עוד זמן למיצוי המהלכים שאנחנו מנהלים מול בעלי ביתילי. אם עד יום שני בערב לא תיסגר עסקה, נלך למכירת חיסול ביום שלישי או ביום רביעי".

בר ניר מספר כי המגעים נמשכו לאורך כל השבוע האחרון, וכי יש מחלוקת בנוגע למחיר שישולם עבור המלאי של קיקה. בבקשת הקפאת ההליכים שהגישה החברה, הוערך שווי המלאי ב-19 מיליון שקל. במסגרת מכירת החיסול - אם תתקיים - יוצע רוב המלאי של קיקה בהנחה של 50%, וחלקו ב-35%.

עובדים מתבצרים מחות לחנות קיקה בשל סגירתה, מאי 2012. דרור עינב
יש מחלוקת בנוגע למחיר שישולם עבור המלאי של קיקה/דרור עינב

המגעים שעליהם מדבר בר ניר מתנהלים מול עופר איתני, המחזיק בקבוצת א.פ עיצובים (בבעלות משפחות איתני ופישמן). לקבוצה כמה רשתות בתחום הריהוט ובהן ביתילי, איי די דיזיין, מיי הום פייג' וריץ' אנד טיילור. בנוסף, משפחת איתני היא הבעלים של רשת כרמל שטיחים ופרקט (בעבר נקראה שטיחי כרמל).

במקביל מתנהלים מגעים על שכירת השטח של סניף קיקה בנתניה מאשטרום נכסים, בעלת המבנה המחזיקה ב-15% מקיקה ישראל. ככל הנראה הכוונה היא להפעיל את החנות כמתחם עיצוב שיכלול את המותגים שאיתני שותף בהם ואת המלאי שנותר בחנות בקיקה ישראל. כ-170 מתוך 240 עובדי קיקה קיבלו ביום חמישי מכתב פיטורים.

"המשקיע מעוניין להעסיק את העובדים"

יורם ענבי, בעליה של חברת 5 נגרים שנקלעה אף היא לקשיים וסגרה את שבעת סניפיה לפני כשבועיים, טוען כי קיימת סבירות גבוהה כי נמצא משקיע לחברה.

לדברי ענבי, המחזיק ב-50% מהחברה הפועלת בתחום חדרי ילדים ונוער, 5 נגרים מנהלת מגעים מתקדמים עם משקיע אמריקאי, שאת שמו סירב למסור, המתעניין לדבריו ברכישת הרשת. ענבי מספר כי המשקיע צפוי להגיע היום לישראל, וככל הנראה יהיה מעוניין להמשיך להעסיק את עובדי החברה. לגבי לקוחות החברה שלא קיבלו את הסחורה שהזמינו, וספקים שהחברה חייבת להם כסף, אמר כי "לא ידוע עדיין מה יעלה בגורלם אם תיחתם עסקה". ענבי הוסיף כי "קיימים עוד שני גורמים המתעניינים ברכישת החברה, אך בינתיים לא מדובר במגעים רציניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully