וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון מתייעלת: מייקרת ארוחות העובדים

אמיתי זיו

28.5.2012 / 16:15

לאור התחרות המתגברת בענף נוקטת חברת הסלולר הוותיקה בצעיד התייעלות. מחיר הארוחות לעובדים יגדל ל-15 שקלים וסבסוד הנסיעות ייקטן

פלאפון יוצאת במספר צעדי התייעלות וחיסכון. זה מתחיל במזון. הארוחות בפלאפון מסובסדות: עד היום, שילם עובד על ארוחה בחדר האוכל של החברה או בכ-100 מסעדות שלהן הסדר עם פלאפון במחיר של 10 שקלים. כעת המחיר עלה והעובד ישלם 15 שקל לארוחה, כך שרכיב הסבסוד מצד החברה קטן. פלאפון גם הוסיפה אפשרות של "ארוחה קלה" שכוללת סנדביץ' ושתייה במחיר של 8 שקלים.

קיצוץ שני הוא בדלק. בפלאפון מאות רכבים ונסועה שנתית של מאות אלפי קילומטרים, כך שמדובר בהוצאה מרכזית בחברה. בפלאפון זכאים לרכב מנהלי מחלקות ומעלה וכן בעלי תפקידים שזקוקים לרכב כמו אנשי מכירות שטח, טכנאים וכדומה. חברות הליסינג של פאלפון הן ניו-קופל ואוויס.

החברה החליטה לבדוק את הקילומטראז' הממוצע של העובד, ולקבוע מכסה שנמוכה ב-5% מהנסועה הרגילה שלו. מעבר למכסה, ישלם העובד מכיסו על הוצאות הדלק. המטרה היא לייצר מודעות לנסיעות כדי להקטין שימוש וגם מתוך חשיבה ירוקה. על השינויים יודעו כל עובדי החברה בהודעת דואר אלקטרוני.

מהחברה נמסר בתגובה: ?פלאפון מאפשרת לעובדיה ליהנות ממגוון רחב של ארוחות מסובסדות, החל מחדר אוכל ייעודי וכלה בהסדר עם כ-100 מסעדות ברחבי הארץ במחיר של 15 שקל בלבד לארוחה מלאה, המסובסדת במחציתה על ידי פלאפון. כעת אנו מציעים חלופה נוספת של ארוחה קלה במחיר של 8 שקלים בלבד. בנוסף, עקב עליית מחירי הדלק, החברה הודיעה על קיצוץ של 5% בממוצע הדלק השנתי של כל עובד במאות רכבי החברה, כולל למנהלים".

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully