וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ביתילי לא תציל את קיקה; מכירת החיסול תתחיל ברביעי

עדי דברת-מזריץ

28.5.2012 / 21:40

מפרק הזמני של קיקה: קיים עדיין מרחק בין המחיר שבעלי ביתילי מוכנים לשלם על מלאי החנות, לבין המחיר בו מעוניינת החברה למכור

מסתמן: בעלי ביתילי לא ירכשו את המלאי של קיקה ומכירת חיסול תחל ביום רביעי לקראת הצהריים. כך לדברי המפרק הזמני של החברה עו"ד רון בר ניר. לדבריו, קיים עדיין מרחק בין המחיר שבעלי ביתילי מוכנים לשלם על מלאי החנות לבין המחיר בו מעוניינת החברה למכור.

בבקשת הקפאת ההליכים שהגישה החברה לפני שבועיים וחצי, ציינה כי שווי המלאי עומד על כ-19 מיליון שקל. בעתירה, שהוגשה באמצעות עוה"ד בר ניר, חדווה כהן הרמתי ושי בר ניר, ביקשה קיקה לאפשר לה לגבש הסדר נושים, על רקע חובותיה העצומים בסך 177 מיליון שקל.

עובדי קיקה מתבצרים מחוץ לחנות, מאי 2012. שלומי גבאי
במסגרת מכירת החיסול, אם תתקיים, יוצע רוב המלאי של קיקה בהנחה בשיעור של 50% וחלקו בשיעור של 35%/שלומי גבאי

במסגרת מכירת החיסול, אם תתקיים, יוצע רוב המלאי של קיקה בהנחה בשיעור של 50% וחלקו בשיעור של 35%. " כבר שכרנו את שירותי חברת אבטחה ושוטרים בשכר", מסר בר ניר.

המגעים עליהם מדבר בר ניר מתנהלים מול עופר איתני, המחזיק בין היתר ברשת ביתילי. לקבוצת א.פ עיצובים, שבבעלות משפחות איתני ופישמן, מספר רשתות בתחום הריהוט - בהן איי די דיזיין, מיי הום פייג', ביתילי וריץ' אנד טיילור.

בנוסף, בבעלות משפחת איתני רשת כרמל שטיחים ופרקט (בעבר נקראה שטיחי כרמל). במקביל, מתנהלים מגעים על לשכירת החנות בנתניה מאשטרום נכסים, בעלת המבנה המחזיקה ב-15% מקיקה ישראל. ככל הנראה, הכוונה היא להפעיל החנות כמעין 'מתחם עיצוב' שיכלול את המותגים שאיתני שותף בהם, ואת המלאי שנותר בחנות בקיקה ישראל.

בשבוע שעבר, השופט אילן שילה מבית המשפט המחוזי בפתח תקווה קיבל את בקשת נאמני קיקה והורה על פירוק החברה ומינוי עו"ד רון בר ניר והכלכלן אלון כהן למפרקים זמניים. בדו"ח שהגישו בתחילת שבוע שעבר נאמני קיקה, הם ציינו כי "לאור העובדה שלחברת קיקה ישראל בע"מ חובות נטענים של כ-170 מיליון שקל, בשום מקרה אין סיכוי שהחברה כחברה תימכר ולכן מומלץ לעבור מיידית למסלול של פירוק במקום הקפאת הליכים".

במסגרת הדו"ח המליצו הנאמנים "לבצע המכירה בתקופה של כ-6 שבועות כשיתרת המלאי שתיוותר תימכר בדרך של מכירת סטוק במחסן חיצוני ולא בחנות".

עו"ד בר ניר מסר פרטים על מכירת החיסול: "היא תימשך כחודש וההנחות יהיו בשיעור של 30%-50%. לא יתקבל תשלום בצ'קים או בתשלומים אלא רק במזומן או כרטיס אשראי. שכרנו מובילים ואנשים ויקחו את הסחורה באותו היום הביתה. המכירה תתרחש על פני כל ארבע הקומות וכל פעם שהסחורה תיגמר נביא סחורה חדשה מהמחסן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully