וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשני שלישים משרי בריטניה - מיליונרים

29.5.2012 / 9:50

18 מתוך 29 השרים בממשלת בריטניה ירוויחו ישירות מהחלטת שר האוצר ג'ורג' אוסבורנן להפחית את מדרגת המס העליונה. שוויו של ראש הממשלה דיוויד קמרון - 3.8 מיליון ליש"ט

הונה הכולל של ממשלת בריטניה מסתכם ביותר מ-70 מיליון ליש"ט (110 מיליון דולר), והונו האישי של ראש הממשלה דיוויד קמרון הוא כמעט 4 מיליון ליש"ט, כך עולה מדו"ח של חברת המידע Wealth-X שפורסם אתמול.

לפי דו"ח עשירי הקבינט שלWealth-X , כשני שלישים מחברי הממשלה – 18 מתוך 29 שרים – הם מיליונרים, אשר ירוויחו ישירות מהחלטתו של שר האוצר ג'ורג' אוסבורן להפחית את מדרגת המס העליונה מ-50% ל-45%.

השווי של קמרון הוא 3.8 מיליון ליש"ט לפחות, לפי הדו"ח. הוא מחזיק בנכסים נזילים בשווי 190 אלף ליש"ט ממשכורותיו בעבר ובהווה, ביתו בצפון קנסינגטון שבלונדון מוערך ב-2.7 מיליון ליש"ט וביתו באוקספורדשייר מוערך ב-960 אלף ליש"ט. הדו"ח טוען כי ההון המשותף של קמרון ואשתו סמנתה, בת למשפחת אצולה, עשוי להגיע ל-25.3 מיליון ליש"ט בחישוב כספי ירושה.

שר האוצר אוסבורן מוערך בשווי של 4.5 מיליון ליש"ט, הודות לנדל"ן שבו הוא מחזיק וקרן נאמנות של חברת אוסבורן אנד ליטל של משפחתו. חבר הקבינט העשיר ביותר הוא מנהיג בית הלורדים, לורד סטרתקלייד, עם הון של 9.5 מיליון ליש"ט הודות לירושה ולנתח שלו בחברת ניהול הנכסים המשפחתית.

חבר הפרלמנט גארת תומאס ממפלגת הלייבור אמר בתגובה לדו"ח כי "אין פלא שדיוויד קמרון וג'ורג' אוסבורן כל כך אטומים לקושי של יתר המדינה עם עליית יוקר המחיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully