וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם הסכם להקמת בית החולים באשדוד

בניית בית החולים על ידי אסותא צפויה להסתיים בשנת 2017 ועלות בנייתו מוערכת ב-650 מיליון שקל. "בכוונתנו להכניס כל טכנולוגיה חדשה ולגייס את מיטב הרופאים"

שר האוצר, יובל שטייניץ, ויו"ר אסותא, פרופ' שוקי שמר, חתמו היום (שלישי) על הסכם להקמה והפעלת בית חולים באשדוד. המשא ומתן שהוביל להסכם נערך בין אגף החשב הכללי במשרד האוצר, אסותא אשדוד בע"מ ובנק לאומי, שילווה את התהליך. סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, וראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, השתתפו גם הם במעמד החתימה.

בניית בית החולים צפויה להתחיל בתוך כשנה ולהסתיים עד שנת 2017. עלות הפרוייקט נאמדת בכ-650 מיליון שקל ובית החולים, לאחר שיוקם, צפוי לכלול 300 מיטות במחלקות השונות כולל חדר מיון, כירורגיה, לב, יולדות, יולדות, ילדים ואורתופדיה. בנוסף, ימוגן בית החולים מפני פגיעת טילים ושטחו יתפרש על שטח של 70 דונמים.

שטייניץ אמר במעמד חתימת ההסכם: "ההסכם ההיסטורי עליו אנחנו חותמים היום יזכה את אשדוד בבית חולים חדיש ומודרני. לאחר שהתגברנו על אין ספור מכשולים והתנגדויות אנחנו פותחים היום במהלך שבסופו תרומה גדולה לא רק ל- 250 אלף תושבי אשדוד אלא גם למערכת הבריאות של מדינת ישראל כולה". שמר אמר כי "תרשמו בפניכם את התאריך - 29 במאי 2017. חמש שנים מהיום ניפגש כולנו באשדוד ונחנוך את בית החולים המתקדם בישראל שהתושבים ייחלו לו במשך כל כך הרבה שנים". שמר הוסיף כי "בכוונתנו להכניס כל טכנולוגיה חדשה, לגייס את מיטב הרופאים בארץ ולהקים בית חולים קהילתי, שיפעל למען הקהילה, בשיתוף הקהילה ויעניק שירותים לכל תושבי אשדוד והסביבה ללא יוצא מן הכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully