וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הסערה בשוק התקשורת: בזק בינלאומי מעלה את תעריפי השיחות

רותי לוי

29.5.2012 / 19:24

החברה העלתה את מחיריהן של חלק מהחבילות בשיעור ממוצע של 4% - בתקופה שבה חברות תקשורת משלבות שיחות בינלאומיות בתוכניות "ללא הגבלה"

בזק בינלאומי מייקרת את התעריפים. לקוחות החברה קיבלו היום הודעה בלשון זו: "לידיעת לקוחות בזק בינלאומי. החל מה-1.6 יועלו תעריפי השיחות הבינלאומיות במחירוני מבצע, ב-3 אגורות לדקה. התשלום החודשי הקבוע יועלה ב 2.5 שקל".

תזמון ההודעה מפתיע במיוחד, לאור הסערה שבה נמצא שוק הסלולר באחרונה. תעריפי השיחות המקומיות יורדים למחירי רצפה וחברות הסלולר סלקום וגולן טלקום אף משלבות שיחות בינלאומיות בתוכניות "ללא הגבלה". (בסלקום מדובר בתוכנית פעילה, בעוד גולן טלקום ממתינה לאישור משרד התקשורת בתומו יתווסף השירות לחבילת ה-99 שקל שהיא מציעה).

בתגובה לפניית TheMarker על עיתוי הייקור, הגיבו בחברה כך: "בשל עליית מחירי תשומות השירותים למול הספקים בחו"ל עימם עובדת החברה, עידכנו בהתאם את תעריפיהן של חלק מחבילות השיחות לחו"ל בשיעור ממוצע של 4%. הודעה בנושא נמסרה מבעוד מועד ללקוחות הרלוונטיים במסגרת החשבונית ופורסמה באתר הבית ובעיתונות.

"נדגיש כי בזק בינלאומי מקפידה לשמור על מחירים אטרקטיביים והיצע רחב של חבילות משתלמות לשיחות לחו"ל לבחירת לקוחותיה. בנוסף, חשוב לציין כי לקוחות שיבקשו בשלושת החודשים הקרובים שלא להמשיך ולשוחח במסגרת החבילה האמורות, לא יחויבו בהתאם לתעריפיהן המעודכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully