וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם פייסבוק תשלם מאה מיליון דולר על פייס.קום?

ענבל אורפז

29.5.2012 / 21:05

על פי הדיווח בטק-קראנץ', מדובר ב"עסקה סגורה". אין זו הפעם הראשונה שדווח על מגעים בין פייסבוק לסטארט-אפ הישראלי

רכישת הסטארט-אפ הישראלי פייס.קום (Face.com) על ידי פייסבוק היא "עסקה סגורה", כך מדווח הערב הבלוג הטכנולוגי טק-קראנץ'. לטענת מקורות שצוטטו בבלוג, סכום הרכישה יעמוד על 100 מיליון דולר. גיל הירש, מנכ"ל ומייסד החברה מסר ל-TheMarker על רקע הדיווחים: "אין לי משהו חדש לספר".

לפי הדיווח עורכי הדין סוגרים בשעה זו את פרטי העסקה. טכנולוגיית זיהוי הפנים של פייס.קום תשתלב בשיתוף התמונות של פייסבוק.

מוקדם יותר היום דיווח האתר הרוסי Vedomosti כי מנוע החיפוש הרוסי יאנדקס, משקיע ובעל מניות בפייס.קום, מוכר את חלקו בחברה לפייסבוק. יאנדקס מחזיק ב-18.4% ממניות החברה לאחר שהשקיע בה יחד עם קרן רודיום של דניאל רקנאטי 4.3 מיליון דולר. לפי הדיווח יאנדקס מבקשת מזומן ומניות בפייסבוק בתמורה לעסקה.

זוהי אינה הפעם הראשונה בה ישנם דיווחים לגבי מגעים לרכישה בין פייס.קום לפייסבוק. כבר לפני למעלה משנה דווח ב-TheMarker כי פייס.קום סירבה להצעת רכישה בגובה עשרות מיליוני דולרים שהגיעה מפייסבוק. לאחרונה השיקה פייס.קום את אפליקציית KLIK המאפשרת תיוג אוטומטי של תמונות באייפון ולטענת החברה האפליקציה נהנית מפופולאריות גבוהה והורדה כבר מעל ל-100 אלף פעמים. פייס.קום נוסדה ב-2007 על ידי היזמים גיל הירש, יניב טייגמן, מוטי שניברג ואדן שוחט. בין המשקיעיים בחברה יאנדקס, רודיום, יניב גולן, יריב גולן ואדן שוחט.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully