וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרגא ברוש ימונה ליו"ר מועצת קדימה

פנחס וולף

4.6.2012 / 16:11

נשיא לשכת התעשיינים לשעבר, שרגא ברוש, מונה על ידי יו"ר קדימה שאול מופז לתפקיד יושב ראש מועצת המפלגה. מופז: "חיזוק משמעותי ובעל ערך רב לקדימה"

יו"ר קדימה שאול מופז הודיע היום (שני) כי החליט להביא לאישור מועצת קדימה את מינויו של שרגא ברוש לתפקיד יושב ראש מועצת קדימה. מופז אמר כי "שרגא ברוש הוא איש רב כישרונות ועשיר בניסיון בתחומים החברתיים והכלכליים. מינויו ליו"ר מועצת קדימה הוא חיזוק משמעותי ובעל ערך רב לקדימה. אני מברך אותו עם כניסתו לתפקיד ובטוח שיכולותיו יחזקו את דרכה של קדימה ויעצימו אותה".

שרגא ברוש מסר כי "החלטתי להיענות לקריאתו של יו"ר קדימה, המשנה לראש הממשלה מר שאול מופז ולקבל על עצמי את תפקיד יו"ר מועצת קדימה. אני לוקח על עצמי את התפקיד, מתוך אמונה בחשיבותה של קדימה כמפלגת מרכז ובפרט המשימות שלקחה על עצמה בכניסה לממשלה: שינוי שיטת הממשל, שוויון בנשיאה בנטל, הם משימות לאומיות שבכוונתי להיות שותף בקידומן". ברוש הוסיף כי לאחר שנים רבות של תרומה למגזר העסקי ולכלכלת ישראל כנשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, "הגעתי למסקנה כי בשלה העת להשפיע מתוך המערכת הפוליטית ולהיות חלק מהשינוי - למען עתידה של מדינת ישראל".

ברוש (58), מכהן כיום כיו"ר שירות התעסוקה. משנת 2005 ועד שנת 2012. שימש כנשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים לפני כן שימש כיו"ר מכון הייצוא. בשנים 1996-2006 שימש סגן וממלא מקום ראש העיר רמת גן. בנוסף למיניו החליט מופז גם על מינוי של ח"כ ישראל חסון לראש הוועדה לשינוי שיטת הממשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully