וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק: גולשים פחות, לא רוכשים מוצרים

רויטרס

5.6.2012 / 8:52

סקר חדש מעלה כי לפייסבוק עוד דרך ארוכה עד שתהפוך את הפרסום בה למקור הכנסות יציב. 80% מהנסקרים לא רכשו מוצר דרך פרסום ברשת, 34% מבלים בה פחות זמן

80% ממשתמשי פייסבוק מעולם לא רכשו מוצר או שירות כתוצאה מפרסום או הערות באתר הרשתות החברתיות - כך מגלה סקר של רויטרס/איפסוס, אות נוסף לכך שלפייסבוק עוד דרך ארוכה עד שתצליח להפוך את 900 מיליון המשתמשים שלה למקור הכנסות יציב מפרסום.

הנפקת פייסבוק בנאסד"ק מאי 2012. (צילום: רויטרס), רויטרס
ההנפקה פגעה בתדמית החברה/רויטרס, (צילום: רויטרס)

הסקר מצא גם כי 34% ממשתמשי פייסבוק מבלים פחות זמן באתר לעומת הזמן שהיו מבלים בו לפני חצי שנה ורק 20% מהמשתמשים מבלים בו יותר זמן מבעבר. הממצאים מדגישים את חששות המשקיעים לגבי יכולת הרווחיות של פייסבוק, שתרמו לירידת המניה ב-29% מאז הנפקתה הראשונה לציבור (IPO) בחודש שעבר, ירידה שצימצמה את שווי השוק שלה ב-30 מיליארד דולר לכ-74 מיליארד דולר.

כ-44% מהמשיבים אמרו כי ההנפקה, שנחשבת בעיני משקיעים לבעייתית, גרמו להם להתייחס לפייסבוק בצורה פחות חיובית. בסקר, שנערך בין ה-31 במאי ל-4 באפריל וסקר 1,032 אמריקאים, 21% אמרו כי אין להם חשבון פייסבוק. כ-40% מהמשתמשים אמרו כי הם משתמשים בפייסבוק מדי יום.

השימוש הגובר של צרכנים בטלפונים חכמים על מנת להיכנס לפייסבוק מעיב על הכנסות החברה, שכן היישום הנייד שלה מציע רק פרסום מוגבל.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully