וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן טלקום מדווחת: "מעל 50 אלף לקוחות"

אמיר טייג

5.6.2012 / 12:04

שלושה שבועות עברו מאז השקתה וגולן טלקום מדווחת על חציית קו 50 אלף הלקוחות. הודעת החברה לוותה בהתנצלות על התקלות שהתגלו בתהליך ההצטרפות

"יותר מ-50 אלף לקוחות הצטרפו לגולן טלקום" - כך דיווחה היום חברת הסלולר הצעירה שהושקה לפני שלושה שבועות. במסגרת ההודעה הרשמית הראשונה שפירסמה החברה, ביקשה גולן טלקום "לנצל את ההזדמנות להתנצל בפני אלה החווים עיכובים או תקלות במהלך ההצטרפות". החברה ציינה כי "לקוח שחויב בפועל עבור החבילה וחיבורו לא הושלם לפני מועד התשלום - יזוכה חד פעמית בחודש הבא".

מיכאל גולן. שוקה כהן
"בעקבות ההיענות חסרת התקדים וההצטרפות המרשימה לגולן טלקום, נוצרו עומסים שהובילו לעיכובים". מיכאל גולן/שוקה כהן

בחברה אומרים כי "בעקבות ההיענות חסרת התקדים וההצטרפות המרשימה לגולן טלקום, נוצרו עומסים שהובילו לעיכובים, חלקם בתהליך ההרשמה וחלקם בעקבות חסימות מצד חלק מהמתחרות בתהליך הניוד אל חברת גולן טלקום". בתעשיית הסלולר טוענים כי גולן טלקום עלתה לאוויר מוקדם מהצפוי ולפיכך ככל הנראה לא נערכה טוב מספיק לביקוש הרב.

עוד מסרה גולן טלקום כי "החברה פועלת במרץ על מנת לתת מענה ופתרון לכל אחת ואחת מהבעיות, מעבה את מוקד שירות הלקוחות, הן במערך הטלפוני ובמערך האינטרנטי באמצעות עמוד הפייסבוק, והן בהגברת כוח האדם הלוגיסטי בתוך החברה. חיוב הלקוח עבור החבילה הבסיסית נעשה בשיטת הפרי פייד והחברה החליטה כי לקוח שחויב בפועל עבור החבילה וחיבורו התעכב ולא הושלם לפני מועד התשלום מסיבות שאינן תלויות בו- יזוכה באופן חד פעמי בחודש הבא".

החברה הודיעה כי קיבלה בשבוע שעבר רישיון מפעיל בינלאומי ממשרד התקשורת להפעלת לשיחות שירותי תקשורת בינלאומיים. בנוסף, היא תרחיב את סל השירותים גם לנוסעים לחו"ל החל מסוף יוני ותציע ללקוחותיה הוזלה ניכרת של שירותי הנדידה בהשוואה לתעריפים הנהוגים בשוק כיום בשירותי הנדידה בעת שהותם מחוץ לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully