וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליה מאור ויתרה על מענק של 3.25 מיליון שקל

סיון איזסקו

5.6.2012 / 13:19

בנק לאומי העניק למאור את הכסף בתמורה להארכת תקופת אי התחרות מחצי שנה לשנתיים אך לנוכח הביקורת הציבורית שעורר המענק הודיעה מאור כי תוותר על המענק

על רקע הביקורת הציבורית, הודיע הבוקר בנק לאומי כי מנכ"ל הבנק לשעבר, גליה מאור, החליטה לוותר על מענק בהיקף של 3.25 מיליון שקל שניתן לה בגין הארכת תקופת אי התחרות מחצי שנה לשנתיים.

מהבנק נמסר כי "בפנייתה ליו"ר הדירקטוריון, מר דוד ברודט, ציינה מאור כי משהתברר לה, בדיעבד, שהנושא עורר תגובות אשר פגעו בשמה הטוב, בשמו הטוב של הבנק, ובשמם הטוב של חברי הדירקטוריון, ועל מנת להשיב את הרוח הטובה והחיובית שהיתה מנת חלקה במשך למעלה מ-20 שנות שירותה בבנק, היא מבקשת שהדירקטוריון יוותר על ההסכמה בין הצדדים להארכת תקופת הצינון, וכנגד זאת, תוותר היא, כמובן, על התגמול האמור".

הבנק הסביר בהודעה שפירסם הבוקר כי ההחלטה להעניק למאור מענק בגין תקופת אי התחרות התקבלה עם פרישתה של מאור מהבנק "לאור חוות דעת של עו"ד נחום פיינברג, מומחה לדיני עבודה, שסבר כי לא ניתן היה לדרוש הארכת תקופת צינון, המהווה פגיעה בחופש העיסוק, ללא מתן תמורה נאותה". לכן מסביר הבנק "החליט הדירקטוריון להעניק לגב' מאור, כנגד התחייבות זו, תשלום בסך 3.25 מיליון שקל".

אולם בעקבות הביקורת הציבורית החליטה מאור לוותר על המענק ומנגד בוטלה גם תקופת אי התחרות. "הדירקטוריון אישר בישיבתו אמש את בקשתה של מאור, לאחר שהגיע למסקנה שבנסיבות שנוצרו ולטובת הבנק, ראוי לבטל את ההסכמה האמורה".

המענק בגין תקופת אי התחרות הצטרף לשכר ובונוסים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים להם זכתה מאור במשך שנות כהונתה כמנכ"ל הבנק.

  • עוד באותו נושא:
  • גליה מאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully