וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת משרד התקשורת בגולן טלקום: מרוצים מהטיפול בתקלות

אמיר טייג

6.6.2012 / 22:18

אף שהתקלות בשירות נמשכות, במשרד התקשורת סבורים כי מדובר ב"חבלי לידה". בחברת הסלולר הצעירה תלו חלק מהתקלות בחוסר שיתוף פעולה של החברות הוותיקות

בעקבות התלונות הרבות, ביצע היום משרד התקשורת ביקורת בחברת הסלולר הצעירה גולן טלקום. בכירים במשרד הגיעו היום (ד') אחר הצהריים למשרדי גולן טלקום שבתל אביב ובחנו את הפעילות השוטפת של החברה.

התקלות בשירות, אמנם, נמשכו גם היום, אך במשרד התקשורת הבינו כי מדובר בחבלי לידה ומגמת שיפור השירות היא חיובית ומהירה יחסית. גורם במשרד התקשורת ציין כי ניכר שחברת גולן משתפת פעולה עם המשרד ומשקיעה עבודה רבה לטיוב השירות, דבר אשר גורם לירידה במספר התקלות. אנשי המשרד הביעו שביעות רצון בשלב בנוכחי מהמצב, וההערכות הן כי אין כוונה להפעיל סנקציות נגד החברה. עם זאת, יש במשרד כוונה להמשיך ולעקוב כדי לוודא שהתקלות מתמעטות וקצב ההשתפרות הוא סביר.

גולן טענה בפני בכירי משרד התקשורת כי התקלות נגרמות בין השאר בשל חוסר שיתוף פעולה של החברות הוותיקות, בעיקר בנושא ניוד המספרים. במשרד ציינו כי ישתכנעו כי גולן אכן טיפל היטב מערכות ניוד המספרים שלו, ולמרות זאת נמשכו תקלות הניוד, יבחנו את הטענה של גולן כי החברות הוותיקות מערימות קשיים.

היום דווח כי יותר מ–100 אלף לקוחות הצטרפו לחברות הסלולר החדשות בשלושה השבועות האחרונים. על פי נתונים שהגיעו לידי TheMarker עולה, כי לפחות 42 אלף לקוחות מתוכם הם לקוחות מתניידים, כלומר - לקוחות שהעבירו את מספרם הקודם לחברה החדשה וכבר מבצעים דרכו שיחות. לפי נתוני הניוד, כ-30.5 אלף לקוחות התניידו ל-HOT מובייל וכ-11.5 אלף לקוחות התניידו לחברה המתחרה גולן טלקום.
אך לפי הערכות, מספר דומה של לקוחות נרשמו לניוד בגולן טלקום, שטרם התבצע בפועל. לפי ההערכות, סך הלקוחות - שמייצג את כלל הלקוחות המצטרפים לרשת ‏(כולל ניודים ומספרים חדשים‏) עומד על כ-60 אלף ב-HOT מובייל וכ-50 אלף בגולן טלקום. הנתונים לגבי גולן טלקום מבוססים על הודעה לעיתונות שפירסמה החברה.

אולם, ההיענות הגדולה של הצרכנים הציבה את החברות במשבר שירותי. כפי שדווח בעבר, לקוחות רבים מהצפוי מנסים להצטרף, בזמן שמערכות ה-IT של החברות עוד לא התייצבו. החברות אינן מצליחות לתת מענה למבול הפניות - גם להצטרפות של לקוחות חדשים וגם למתן שירות ללקוחות שכבר הצטרפו.

בתעשיית הסלולר טוענים כי החברות עלו לאוויר מוקדם מהצפוי, ולפיכך ככל הנראה לא נערכו בצורה הולמת לביקוש הרב, בעיקר גולן טלקום, שעדיין אינה עומדת בתנאי בסיסי ברישיון פעילות הסלולר שלה, שלפיו היא מחויבת בפרסום מספר פקס לצורך התנתקות.

במסגרת ההודעה הרשמית הראשונה שפירסמה החברה, ביקשה גולן טלקום להתנצל בפני הלקוחות שחווים תקלות: "החברה פועלת במרץ על מנת לתת מענה ופתרון לכל אחת ואחת מהבעיות, מעבה את מוקד שירות הלקוחות, הן במערך הטלפוני ובמערך האינטרנטי באמצעות עמוד הפייסבוק, והן בהגברת כוח האדם הלוגיסטי בתוך החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully