וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם רמי לוי רוצה סלולר ללא הגבלה: שוקל לנטוש את פלאפון לטובת פרטנר

אמיר טייג

7.6.2012 / 19:18

מאז כניסת גולן טלקום ו-HOT מובייל לזירה, קצב גיוסיו של לוי ירד. אם יקבל הצעה מסחרית טובה מפרטנר, יעביר אליה את פעילות הסלולר, אותה מפעיל כיום על רשת פלאפון

רמי לוי מנסה לשפר את התנאים המסחריים מול חברות הסלולר, על מנת להתיישר עם התחרות ולהציע חבילת סלולר ללא הגבלה. במסגרת זו, נפגש השבוע לוי עם נציגי close פרטנר נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי -0.65% 1828 לגרף ניתוח טכני פרטנר וביקש מהם הצעה חליפית לפלאפון, שתאפשר לו מודל תמחור שונה.

כיום, רוכש לוי את שירותי הסלולר מחברת פלאפון. בשבועות האחרונים, מאז כניסת גולן טלקום ו-HOT מובייל לזירת התחרות, מנסה לוי לשפר את התנאים המסחריים שלו מול פלאפון. אולם, אם המו"מ עם פרטנר יעלה יפה, לוי צפוי להעביר את כל פעילות הסלולר שלו לרשת פרטנר ולנטוש את פלאפון.

פתיחת סניף חברת הסלולר החדש של רמי לוי בגבעת שאול, דצמבר 2011. עומר מירון
מתקשה להתחרות מול המחירים הזולים של גולן ו-HOT מובייל. רמי לוי/עומר מירון

לוי השיק בחודש דצמבר האחרון מפעיל סלולר וירטואלי, המשתמשת ברשת הסלולר של פלאפון. החבילות של לוי היו נוחות יחסית ופשוטות, ומחיר דקת שיחה עמד על 20 אג' בלבד - זול יחסית לשוק באותו הזמן.

לוי שילם לפלאפון עבור השירות בהתאם למספר הדקות שצרכו לקוחותיו. עם כניסת המפעילים החדשים, נאלץ לוי להוריד את מחיריו ל-17 אג' לדקה, אך גם לאחר מכן הוא מתקשה להתחרות מול המחירים הזולים של גולן ו-HOT מובייל. ההערכות הן, כי בכוונתו להפחית תעריף זה כבר בימים הקרובים, אם כי יכולותיו להפחית התעריף ללא הסכם חדש הן מוגבלות.

ללוי כיום כ-55 אלף מנויי סלולר, ופעילות זו כבר הגיעה לאיזון. ההערכות הן כי קצב גיוס המנויים שעמד על אחרונה על מעל 100 ביום, ירד מהותית.

לוי מסר כי "אני אעשה תמיד הכל, על מנת לתת לצרכנים שלי את ההצעה הטובה ביותר".

בפרטנר סרבו להגיב.

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully