וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ: "אותנו אף אחד לא ייחלץ כלכלית"

טל שלו

10.6.2012 / 12:05

בפתח ישיבת הממשלה התייחסו שר האוצר יובל שטייניץ וראש הממשלה בנימין נתניהו למצב הכלכלי נוכח המשבר באירופה וקראו לשמור על איזון תקציבי. "אסור להגיע למצב של ספרד"

שר האוצר יובל שטייניץ התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לנושא המשבר הכלכלי באירופה ואמר עם כניסתו לישיבה כי ?צריך להבין שאנחנו במלחמת עולם כלכלית. אסור לנו להגיע למצב של ספרד, יוון או איטליה כי אותנו אין מי שייחלץ. אנחנו נמשיך לעמוד על המשמר, ואני מקווה שקול ההיגיון והאחריות ינצח את קול הפופוליזם?.

לדברי שטייניץ, "יש קולות מהאופוזיציה ואף מהקואליציה של אנשים מסוימים שאינם מבינים את החשיבות הרבה בשמירה על משמעת תקציבית". לטענתו, "ישראל עדין במלחמת מגן על כלכלתה נוכח המשבר בעולם. מטרתנו היא להגיע לגירעון סביר ולא לפרוץ את התקציב בשום מקרה".

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לנושא ואמר כי ?אנחנו מנווטים את הכלכלה באחריות?. נתניהו הסביר שבמקביל פועלת הממשלה להורדת יוקר המחייה בישראל. ?בימים אלה אנחנו משבצים הורים לחוק חינוך חינם מגיל 3. הדבר אמנם אמור להתפרס על פני שלוש שנים, אבל כבר בשנה הקרובה שמונים אחוז ישובצו, רבע מיליון ילדים. זה יחסוך 800 שקל לכל ילד, בנוסף להטבות המס לזוגות צעירים והתחרות בשוק הסלולרי?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully