וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפרוטוקול המשופץ": השופטת אלשיך זומנה לגרוניס

הילה רז

11.6.2012 / 12:53

נציב תלונות הציבור על שופטים, השופט בדימוס אליעזר גולדברג, מצא כי השופטת אלשיך ערכה תיקונים מהותייים בפרוטוקול דיון. נשיא בית המשפט העליון אשר גרוניס זימנה לשיחה

בעקבות החלטת נציב תלונות הציבור על שופטים, השופט בדימוס אליעזר גולדברג, זומנה השופטת ורדה אלשיך לשיחה עם נשיא בית המשפט העליון השופט אשר גרוניס מיד עם שובה ארצה משבתון, במהלך חודש יולי- כך מסרה לפני הצהריים דוברות בתי המשפט.

לפני כשבוע פורסמה החלטה של הנציב לפיה מצא הנציב חמישה תיקונים מהותיים שערכה אלשיך בפרוטוקול דיון שהתקיים בפניה. התיקונים נעשו לאחר שעורך הדין שהופיע בפניה יצא מהאולם, ומבלי שהוא ידע על כך. אלשיך צירפה את הפרוטוקול המתוקן לתלונה אתית שהגישה נגד עורך הדין ללשכת עורכי הדין.

אתמול קראו יו"ר לשכת עורכי הדין וראשי חמשת המחוזות של הלשכה לנשיא גרוניס ולשר המשפטים להדיח את אלשיך בהקדם האפשרי. אלשיך שוהה בימים אלו בחו"ל, בחופשת שבתון מתוכננת מראש ועמדתה בעניין טרם נשמעה.

בעקבות ההודעה מסר עו"ד אפי נוה, יו"ר מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין: "אני מכבד ומברך את כבוד הנשיא גרוניס על התגובה המהירה והקשב הציבורי, ומקווה כי יאמץ את מסקנותיו של כבוד הנציב, השופט בדימוס גולדברג, ואת המסקנה היחידה המתבקשת ממצב הדברים, אליו נקלעה מערכת המשפט. עיני עשרות אלפי עורכי דין נשואות לעבר נשיא בית המשפט העליון, על מנת שיחזק את האמון הציבורי במערכת השיפוט של מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully