וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל קפה ויולה חשוד בהעלמת מיליוני שקלים

יסמין גואטה

12.6.2012 / 14:04

רשות המסים מנהלת חקירה נגד דני גורן בעלים ומנהל של בתי הקפה ויולה וקפה ויולה הקטנה ונגד מנהל החשבונות של בתי הקפה אברהם סמט בחשד שהעלימו הכנסות בשווי מיליוני שקלים

בעלי מסעדות ובתי קפה נמצאים על הכוונת של רשות המסים לאחר שהרשות סימנה אותם כעסקים בעלי רמת רווחיות גבוהה - כך עולה מהודעה שפירסמה הרשות. אתמול (ב') פתחה רשות המסים בחקירה חקירה גלויה נגד דני גורן בעלים ומנהל של בתי הקפה ויולה וקפה ויולה הקטנה, ברחוב שינקין בגבעתיים, ונגד מנהל החשבונות של בתי הקפה אברהם סמט.

גורן הובא אתמול בפני שופטת שהורתה על הארכת מעצרו עד ליום חמישי ה- 14 ליוני. לאור בקשת סניגורו ישהה גורן הלילה במעצר בית, והוא יוכל לערער על ההחלטה להאריך את מעצרו. גורן חשוד שלא רשם טיפים שקיבל מהמלצרים במזומן ומשך אותם לכיסו הפרטי. "פעולות אלו שהתמשכו לאורך שנים רבות תוך כדי עושק המלצרים, מהוות עבירה של העלמת הכנסות בסכומים של מיליוני שקלים". צוין בבקשה למעצר שהגיש משרד חקירות מס הכנסה תל אביב לבית המשפט. מנהל החשבונות שוחרר למעצר בית.

בבקשה מתואר כי הטיפים שהתקבלו מלקוחות נאספו על ידי המלצרים לקופה אחת, וחולקו למלצרים. על פי החשד בסיום כל משמרת, כל אחת מהמלצריות היתה מפרישה מחלקה את שכר המינימום לשעה כפול מספר השעות שעבדה באותו היום, שמה במעטפה ומעבירה למנהל המשמרת. "גורן היה מכניס לכיסו את הסכום שהתקבל מכל המלצריות בכל יום, ללא רישום בקופה". נטען בבקשה. עוד מצוין כי "בסיום כל חודש היו יוצאים תלושי משכורת, המשולמים מחשבונה של החברה, ונרשמו הוצאות משכורת בגובה הטיפים שנמסרו ע"י המלצרים".

  • עוד באותו נושא:
  • קפה ויולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully