וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב המכירות במכירת החיסול של קיקה ירד ביותר מ-60%

עדי דברת-מזריץ

12.6.2012 / 21:44

המכירות היומיות של קיקה ירדו מ–1.5 מיליון לחצי מיליון שקל ביום. מספר המבקרים ירד מ–4,000 ל–1,200. המפרק הזמני: "הרבה אנשים חושבים שהחנות כבר סגורה"

קצב המכירות במכירת החיסול של חנות קיקה בנתניה ירד ביותר מ–60% - כך לדברי המפרק הזמני של החברה, עו"ד רון בר ניר. אם בתחילת מכירת החיסול לפני כשבועיים המכירות הסתכמו בכ–1.5 מיליון שקל ביום, באחרונה מסתכמות המכירות בחנות ב–500–600 אלף שקל ביום.

מספר המבקרים היומי בחנות ירד מ–4,000 איש לכ–1,200 איש בתחילת בשבוע. בסך הכל מכרה קיקה בעשרה ימי עסקים בכ–10 מיליון שקל, מתוך מלאי של כ–24 מיליון שקל.
"הרבה אנשים חושבים שהחנות כבר סגורה, כי הרעש התקשורתי סביב מכירת החיסול נגמר. אנשים חושבים שהחנות התרוקנה ולא מבינים שממלאים אותה שוב, ושהיא ערוכה כל יום עם סחורה חדשה במיליון שקל", אמר בר ניר.

מכירת חיסול בקיקה. דרור עינב
"יכולים לצאת מהחנות ולמכור את מה שיישאר בסטוק או במחסן"/דרור עינב

החברה תוכל להשתמש בנכס בנתניה רק עד סוף החודש. "בינתיים מכרנו 40% מהמלאי, ונותרו עוד 16 ימי מכירה. אם ממוצע המכירות יהיה בקצב של חצי מיליון שקל ביום, לא נסיים למכור את כל הסחורה עד סוף החודש, ואז נחשוב מה לעשות עם היתר. אנחנו יכולים לצאת מהחנות ולמכור את מה שיישאר בסטוק או במחסן ואפשר גם לפנות לבית משפט ולבקש להאריך בשבוע את המכירה ולשחרר חלק מהקומות במבנה. עם זאת, קצב מכירות של חצי מיליון שקל ביום זה קצב יפה מאוד. בסופי שבוע המכירות אפילו גבוהות יותר".

בתשובה לשאלה אם יעמיקו את ההנחות כדי לחסל את הסחורה בזמן, השיב בר ניר: "בינתיים לא. הבעיה היא לא במחירים, אלא בתודעה של הצרכנים לכך שהחנות פתוחה".
כזכור, קיקה פנתה לבית המשפט בבקשה להקפאת הליכים כדי לגבש הסדר נושים, על רקע חובותיה העצומים בסך 177 מיליון שקל - מתוכם כ–70 מיליון שקל לבנקים ו–30 מיליון שקל לספקים. בתחילה ניהלה קיקה משא ומתן למכירת המלאי לקבוצת א.פ עיצובים של משפחות איתני ופישמן, אך לאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמה בנוגע לתשלום עבור המלאי, החליטו מפרקי החברה לבצע מכירת חיסול, שבה נמכרים רוב המוצרים בהנחה של 50% ממחיר המחירון.

  • עוד באותו נושא:
  • קיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully