וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל תנובה לצרכנים: "חטפנו - ולמדנו"

עדי דברת-מזריץ

17.6.2012 / 14:23

מנכ"ל קבוצת תנובה אריק שור אמר כי החברה צריכה להוכיח שאנחנו מבינים את הצרכנים ואת העם שלנו וכך נעשה". הודיע על השקת קוטג' בטעמים במחיר של קוטג' רגיל

אנחנו פותחים פרק חדש עם הצרכנים וחובת ההוכחה עלינו. אחרי שסבלנו וחטפנו - למדנו. אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו מבינים את הצרכנים ואת העם שלנו וכך נעשה", אמר מנכ"ל קבוצת תנובה, אריק שור, בכנס המזון.

במקביל, היפנה שור למוצרים החדשים שהשיקה החברה ברוח המחאה החברתית - קוטג' עם זיתים שחורים וקוטג' עם זעתר במחיר זהה לקוטג' רגיל, "למרות שזה עולה לנו יותר", לדברי שור. כמו כן, בכוונת החברה להוריד את מחיר הקוטג' עם זיתים, שכבר קיים היום בשוק, ולהשוותו למחיר הקוטג' הרגיל.

שור הציג את תנובה כ "ארגון סופר גדול, ישראלי, שכל חומרי הגלם שלו גדלים באדמה בישראל וכל המפעלים שלו בישראל". ביחס למחאה החברתית אמר שור כי תנובה מנסה ללמוד מחוכמת ההמונים ותשיק מוצרים חדשים בהתאם למה שהציבור רוצה ודורש. "אתה חוטף מהלומה לא פשוטה שמערבבת ומערבלת אותך, ואתה צריך לראות מה אתה עושה.

לכל מוצר חדש שנשיק יהיה ערך ברור ולא נוציא כל מוצר ששני אנשים התרגשו ממנו אלא מוצרים עם ערכים ברורים כמו טעם, נוחות וגם חשוב שהמחיר הוגן. למשל, אריזת חיסכון צריכה להיות אריזת חיסכון. בעבר ייצרנו את המוצרים ואז את הביקוש, עכשיו זה ההיפך - קודם שומעים את ההמונים ואז מייצרים את המוצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully