וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק שכר דירה במגדל G בתל אביב: ישלם 25 אלף שקל בחודש

נמרוד בוסו

19.6.2012 / 10:32

שר הביטחון חתם לפני כמה ימים על חוזה לשכירת דירה במגדל השופטים שבפינת הרחובות אבן גבירול ושאול המלך במרכז תל אביב. ברק יהיה כעת שכנה של המיליארדרית שרי אריסון

חשבתם ששכר הדירה שלכם גבוה? שר הביטחון אהוד ברק (העצמאות) חתם לפני כמה ימים על חוזה לשכירת דירה במגדל השופטים שבפינת הרחובות אבן גבירול ושאול המלך במרכז תל אביב. שטח הדירה אליה ייכנסו ברק ורעייתו נילי פריאל הוא 210 מ"ר, והיא ממוקמת באחת הקומות התחתונות במגדל המתנשא ל-27 קומות.

ההסכם נחתם לתקופה של ארבע שנים, תמורת שכר דירה של 25 אלף שקל בחודש. ברק יהיה כעת שכנם של המיליארדרית שרי אריסון, בעלת השליטה בבנק הפועלים ובשיכון ובינוי, שרכשה את דירת הטריפלקס במגדל; יו"ר בנק לאומילשעבר, איתן רף ורעייתו חדוה; יו"ר חברת החדשות של ערוץ 2, עו"ד תמי רוה ובעלה עו"ד יהודה רוה; ואיש העסקים העומד בראש רשת אתרי מין בינלאומיים, מולי ליטבק.

באפריל פורסם כי ברק ופריאל התעניינו בשתיים מהדירות במגדל השופטים, באמצעות רשת התיווך רוזיו נכסים, אלא שזמן קצר לאחר מכן נודע כי הם בוחנים אפשרות להתגורר דווקא במגדל W שבשכונת פארק צמרת בעיר. במארס מכר ברק את דירתו במגדלי אקירוב למילארדר ההימורים באינטרנט טדי שגיא עבור 26.5 מיליון שקל. קודם לכן רכש ברק דירה בקבוצת הרכישה של מגדלי אסותא, שבנייתם תושלם רק בעוד כמה שנים. עד אז צפוי הזוג להתגורר במשכנו החדש במגדל השופטים.

ברק סירב להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully