וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפרקי קיקה: להאריך מכירת החיסול

יסמין גואטה

26.6.2012 / 15:36

עו"ד רון בר ניר והכלכלן אלון כהן הגישו בקשה להאריך את מכירת החיסול של קיקה עד ל-15 ביולי. עד כה מסתכם פידיון המכירות ב-13.3 מיליון שקל

המפרקים הזמניים של קיקה מבקשים להאריך את מכירת החיסול בשבועיים נוספים עד ל-15 ביולי. כך עולה מבקשה שהגישו היום עו"ד רון בר ניר והכלכלן אלון כהן, המפרקים הזמניים, לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. לדברי המפרקים הם הפעילו את החנות מאז פתיחתה באופן רצוף במשך 21 ימי מכירה במסגרתם פדיון המכירות הסתכם בכ-13.3 מיליון שקל.

מכירת חיסול בקיקה. דרור עינב
תוכנית ההפעלה של קיקה כפי שאושרה על ידי בית המשפט צפויה להסתיים ב-30 ביוני/דרור עינב

לטענת המפרקים "הארכת תקופת הפעילות בשבועיים נוספים, עשויה להכניס לקופת הפירוק כ-4.5 מיליון שקל נוספים וסך הכל במצטבר לכל תקופת ההפעלה מחזור של כ-18.5 מיליון שקל, המשאיר מלאי במחירי עלות של כ-6.7 מיליון שקל". המפרקים הוסיפו כי הוצאות ההפעלה החזויות לשבועיים נוספים של הפעלה עומדות על כ-1.5 מיליון שקל, כך שהרווח מפעילות בשבועיים הנוספים צפוי להיות כ-3 מיליון שקל.

תוכנית ההפעלה של קיקה כפי שאושרה על ידי בית המשפט צפויה להסתיים ב-30 ביוני. המפרקים ציינו כי קצב המכירה הנוכחי בחנות הוא כ-400 אלף שקל ולדבריהם "ככל ומחזור המכירות יישאר כפי שהוא, צפויה ההפעלה להניב עד סוף חודש יוני מכירות של כ-15 מיליון שקל כולל מע"מ והמלאי הצפוי להישאר בחנות במחירי עלות יהיה כ-10 מיליון שקל".

בדו"ח שצירפו הנאמנים לבקשה הם פירטו את עיקרי הפעילות שביצעו ובין היתר "פיטוריהם של כ-120 עובדים, באישור בית המשפט, וארגון יתר הצוות שנשאר להמשך ההפעלה, כולל בניית דפוס פעולה של שיקום החנות במשמרת לילה בדרך של מנהל תורן בליווי כוח עזר חיצוני לאור כמויות האנשים הגדולות שעברו ועוברות בחנות בכל יום".

  • עוד באותו נושא:
  • קיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully