וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפני ליף עונה לשרון גל: "לחיות בחברה טובה"

28.6.2012 / 8:25

אחרי ששרון גל תקף בתכניתו פעם נוספת את דפני ליף, ענתה לו ליף בעמוד הפייסבוק שלה והשיבה לטענותיו. "התעלמתי מתוך הבנה ששרון גל ודומיו משרתים אינטרסים חזקים"

אמש בתוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10, פורסם תחקיר אודות מקורות המימון של המחאה החברתית. באולפן התארח פעיל המחאה אלון לי גרין, אשר קשור למפלגת חד"ש ואף עבד בעברו עם ח"כ דב חנין. בתוכנית עלתה השאלה האם המחאה הנוכחית אכן עוסקת ביוקר המחייה או שמא יש לה אג'נדה שמאלנית ברורה.

ליף פירסמה תגובה בדף הפייסבוק שלה:

"שתפו בבקשה. הגיע הזמן לעשות קצת סדר (מי שמעניין אותו) - חודשים ארוכים שהתשקורת מספרת כל מני סיפורים עלי. חודשים ארוכים התעלמתי עד כמה שיכולתי מתוך ההבנה ששרון גל ודומיו משרתים אינטרסים חזקים, שלא מעניינת אנשי תקשורת מסוימים האמת, אלא רק איך לעשות נזק למחאה דרכי על ידי יצירת פרסונה מעוררת אנטגוניזם. אז זהו, שנשבר לי. ואיפה אכתוב? בעמוד שלי בפייסבוק, איפה שאני יכולה לכתוב כרצוני. אז כמה דברים:

דפני ליף נעצרה במהלך מחאת האוהלים ברוטשילד. דרור עינב
"ביום שישי נהגו בי בברוטליות כמו באחרים". דפני ליף/דרור עינב

1. נולדתי וגדלתי עד גיל 16 בירושלים (מרכז העיר פינת רחביה, ממש ליד בית ראש הממשלה).

2. יש לי מחלת הנפילה.

3. אין לי רישיון.

4. הבית בכפר שמריהו אותו בנו הורי התאפשר בזכות קנייה של סבא של אבא את הקרקע. בית עם קומת קרקע ודשא.

5. אבא ירושלמי במקור, הוא מורה למוסיקה, עכשיו מונה להיות נשיא האקדמיה למוסיקה בירושלים.

6. אמא, עלתה מלטביה, עובדת בקרנות לפיתוח רווחה בביטוח לאומי כעשרים שנה.

7. העבודה האחרונה שלי בעריכה לפני האוהל הראשון שנה שעברה הייתה בתכנית "הבית שלכם שווה יותר" כעורכת.

8. עד תחילת המחאה החברתית לא ידעתי מה זו "הקרן החדשה לישראל". כששאלו אותי אם ערכתי סרט לקרן החדשה, חשבתי שמדברים על הקרן החדשה לקולנוע.

9. לא לקחתי כסף משום קרן במהלך התקופה הזו.

10. איך אני מתפרנסת - קורסת למינוס, פרצתי את חשבון החיסכון שהורי חסכו לי מהיום שנולדתי ועדיין חייבים לי כספים מכמה עבודות עריכה מלפני כשנה. בנוסף, בזמן האחרון התחלתי להרצות פה ושם. זהו. אה, והלוואה מהבנק. שיט.

11. מירי רגב - ביום בו הגיעה למאהל היא הרימה אלי טלפון בבוקר, רצתה להגיע. אמרתי בשמחה כל עוד זה בגובה העיניים. חשוב לציין שבשלב זה לא הכרתי כל כך חברי כנסת. לא ידעתי מי היא.

חשבתי שזה טוב שהיא מגיעה, אם היא רוצה. מי ששפך עליה מים היה פרובוקטור. חברת הכנסת מירי רגב הייתה מאוד אגרסיבית אחרי זה. ולמרות שבאמת שנהגתי בה בנימוס בתחילתו של יום הייתי בשוק כשהכריזה עלי בתור שמאל קיצוני. היא המשיכה להתראיין בתקשורת ואני כמעט חטפתי התקף אפילפטי בצד מרוב עצבים.

12. אני לא שמאל קיצוני.

13. בהכשרתי עורכת וידאו, במאית ועוזרת במאי. עובדת כבר שנים ימי עבודה של 12 שעות.

14. אני לא כאן בשביל דירות ברוטשילד, אלא בשביל שהחברה הישראלית תהיה בריאה והוגנת. כי אני רוצה לחיות בחברה טובה, כי אני רוצה לחיות כאן וכי אכפת לי.

15. אני לא אדם אלים, ביום שישי נהגו בי בברוטליות כמו באחרים ורצח האופי שמנסים לעשות לי הוא לא מבוסס על עובדות אמיתיות. - זהו בינתיים. בואו נקבע שאם יש לכם שאלות אני כאן: בלי תיווך".

זאת אינה הפעם הראשונה שבתוכנית נערך עימות בין המנחה, שרון גל, לגבי הפעילים. בקיץ שעבר ראיין גל את ליף, וזאת נטשה את האולפן תוך כדי הראיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully