וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוחות גולן טלקום: "פרטינו נחשפו לאחרים"

לפורבס ישראל הגיעו דיווחים רבים של לקוחות גולן טלקום הטוענים כי פרטי הדואר האלקטרוני שלהם נחשפו בתפוצה רחבה ברשת לאחר שפנו לתמיכה הטכנית של החברה

עוד תקלה חמורה בהתנהלות המפעילה הסלולרית החדשה גולן טלקום: החברה חשפה את הדואר האלקטרוני של מאות מלקוחותיה שהתלוננו על השירות של החברה.

אמש פנו למערכת פורבס ישראל לקוחות נזעמים, שטענו כי לאחר שפנו לתמיכה הטכנית של החברה והתלוננו על תקלות שונות, נדהמו לגלות שפרטי הדואר האלקטרוני שלהם נחשפו ברשת בתפוצה רחבה. המיילים שהופצו כללו פרטים של מאות לקוחות.

כידוע, המפעילה הסלולרית גולן טלקום מציעה את שירותיה דרך האינטרנט בלבד. בימים הראשונים לפעילות פורסמו תלונות רבות על תקלות ועל הקושי לקבל תמיכה מהחברה. מנכ"ל החברה, מיכאל גולן, סיפר כי החברה משקיעה מאמצים רבים בגיוס מוקדנים ואנשי שירות לקוחות.

חוסר היכולת של החברה להתמודד עם הביקושים הגדולים גורם כנראה לעוד ועוד תקלות מביכות. כדי להתגבר על העומס הרב על קווי הטלפון של גולן טלקום - מציע האתר הרשמי של החברה להתלונן על תקלות דרך דף הפייסבוק של גולן. הלקוח מתבקש למלא בדף זה את פירוט התקלות וכן למלא פרטים אישיים כמו שם מלא, מספר טלפון, כתובת דוא"ל ועוד.

"ניידתי שלושה קווי טלפון לגולן טלקום - אבל אף לא אחד מהם עבד בצורה מלאה", סיפרה אתמול אחת הלקוחות. "השבוע לאחר שהתייאשתי מלתפוס בטלפון את החברה, פירטתי את התקלות בדף הפייסבוק של גולן טלקום. אתמול, לתדהמתי, קיבלתי מייל מהחברה שאומר 'לא נמצאה התקלה בגינה פנית אלינו'. מייל זה כלל בצורה גלויה עוד מאות כתובות דוא"ל שגם אליהם הופנתה תשובה זהה".

לקוח אחר טען: "אצלי היתה תקלה שניתקה אותי מהעולם חלקית במשך כמה ימים ועד שלא שלחתי תלונה למשרד התקשורת לא טיפלו בזה. וגם אחרי שטיפלו, במקום לחזור אלי טלפונית או במייל אישי ולהתנצל, שלחו מייל מגוחך שחושף את כל רשימת המתלוננים".

לקוחות נוספים התלוננו על פרסום כתובות הדוא"ל, חלקם אף טענו, כי זמן קצר אחר-כך הוצפה תיבת הדואר שלהם בדואר זבל.

חברת גולן טלקום הגיבה לדברים היום בצהרים: "בעקבות טעות אנוש נדירה, של נציג שרות החברה, צורפו אל 3 הודעות שנשלחו מטעם החברה כתובות אי מייל בלבד של מספר לקוחות החברה. מייד עם איתור הטעות פעלה החברה באופן מיידי על מנת ששוב הטעות לא תישנה. אנו מתנצלים בפני הלקוחות על הטעות המצערת וממשיכים לפעול ללא לאות להענקת שרות אישי ללא תקלות. גולן טלקום מבקשת שוב להודות לעשרות אלפי הלקוחות שהצטרפו לחברה ולמהפכה התקשורתית של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully