וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההנחות בקיקה מתגברות: כל החנות ב-70% הנחה

עדי דברת-מזריץ

28.6.2012 / 12:21

מכירת החיסול בקיקה הוארכה עד אמצע חודש יולי והחל מהיום ההנחה על מוצרי החנות עולה מ-50% ל-70%. "נשארו יותר מ-11 מיליון שקל נוספים למכור"

אחרי שקיבלה אישור להאריך את מכירת החיסול עד מחצית חודש יולי, בקיקה מגדילים את גובה ההנחות במכירת החיסול מ-50% ל-70% החל מהיום ב-12:00 בצהריים. "מכרנו בכ-16.5 מיליון שקל כולל מע"מ, ונשארו יותר מ-11 מיליון שקל נוספים למכור. אם לא היינו צריכים לפנות את המבנה, היינו ממשיכים למכור ב-50% לעוד זמן אבל זה לא אפשרי מנסיבות שלא תלויות בנו אלא בבעל הנכס", כך לפי אלון כהן, המפרק הזמני של קיקה.

כהן מוסיף כי "התחלנו את המכירה כשמחצית מהסחורה לא בידינו, ולאט לאט החנות הידללה במוצרים מסויימים. בימים האחרונים שוחררה הסחורה לידינו, בהתאם להחלטת בית המשפט, והחנות התמלאה".

מכירת חיסול בקיקה. דרור עינב
"בימים האחרונים שוחררה הסחורה לידינו, בהתאם להחלטת בית המשפט, והחנות התמלאה"/דרור עינב

השבוע ביקשו המפרקים הזמניים של קיקה מביהמ"ש להאריך את מכירת החיסול בשבועיים נוספים עד ל-15 ביולי. המפרקים, עו"ד רון בר ניר וכהן, טענו בבקשה כי הפעילו את החנות מאז פתיחתה באופן רצוף במשך 21 ימי מכירה, במסגרתם פדיון המכירות הסתכם בכ-13.3 מיליון שקל.

לטענתם, "הארכת תקופת הפעילות בשבועיים נוספים, עשויה להכניס לקופת הפירוק כ-4.5 מיליון שקל נוספים וסך הכל במצטבר לכל תקופת ההפעלה מחזור של כ-18.5 מיליון שקל, המשאיר מלאי במחירי עלות של כ-6.7 מיליון שקל".

המפרקים הוסיפו כי הוצאות ההפעלה החזויות לשבועיים נוספים של הפעלה עומדות על כ-1.5 מיליון שקל, כך שהרווח מפעילות בשבועיים הנוספים צפוי להיות כ-3 מיליון שקל.

המפרקים ציינו בבקשה, כי קצב המכירה הנוכחי בחנות הוא כ-400 אלף שקל ולדבריהם: "ככל ומחזור המכירות יישאר כפי שהוא, צפויה ההפעלה להניב עד סוף חודש יוני מכירות של כ-15 מיליון שקל כולל מע"מ והמלאי הצפוי להישאר בחנות במחירי עלות יהיה כ-10 מיליון שקל".

  • עוד באותו נושא:
  • קיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully