וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות פיזרה גם את מועצת עובדי הרכבת

אחרי שאמש הושעתה מתפקידה יור הוועד גילה אדרעי, הודיעה היום ההסתדרות גם על פיזור מועצת עובדי הרכבת ועל קיום בחירות חדשות. "המצב שנוצר לא מאפשר תפקוד תקין"

יו"ר ועד עובדי הרכבת, גילה אדרעי, הושעתה אמש מתפקידה והיום (חמישי) הודיעה ההסתדרות על פיזור מועצת העובדים וקיום בחירות חדשות. "בעקבות המצב שנוצר שלא מאפשר בנסיבות הקיימות המשך תפקוד תקין של המועצה, ומתוך שיקול טובת עובדי הרכבת, הריני להודיע על החלטתי על פיזור מיידי של המועצה והקדמת הבחירות לתאריך שייקבע על ידי", כתב יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי.

אדרעי, שיגרה אמש לאחר הדחתה מכתב לעובדי הרכבת. בו הסבירה את סיבת ההשעיה, לראייתה. "לאור חילוקי הדעות שהתגלו בינינו ובין יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בדבר העמידה וההקפדה על עיקרון ההדדיות בקיום ההסכם ובשמירה על אינטרס העובדים במשא ומתן, הוחלט להשעות מספר חברי ועד - וזאת פשוט כי היו שם להביע עמדתם".

כאמור, אמש החליט יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, אבי ניסנקורן, להדיח את אדרעי מתפקידה. "במהלך השנה האחרונה חצתה אדרעי כל גבול אפשרי המקובל ביחסי עבודה", הסביר ניסנקורן את המהלך. "למרות התנהלותה הושג הסכם עם עובדי הרכבת, אולם המשך התנהלותה הבעייתית, הסירוב להופיע בדיונים בבית הדין ובישיבות המשא ומתן לגיבוש ההסכם הקיבוצי שהושגו והפרות נוספות תוך הודעה כי לא תקבל עליה שום מרות של ההסתדרות - לא הותירה לי שום ברירה".

עוד בנושא:
גילה אדרעי: "הושעינו כי הבענו את עמדותינו"
יו"ר ועד הרכבת גילה אדרעי הושעתה: "חצתה כל גבול"
סערה בבית הדין: חברי ועד הרכבת הוצאו מהדיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully