וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו-פון מציגה: קנה במגה ודבר בסלולר בחינם

אמיתי זיו

1.7.2012 / 16:37

אחרי שרמי לוי הודיע על השקת חבילת שיחות ללא הגבלה מודיעה גם הספקית הווירטואלית יו-פון על חבילה כזו. בעלי כרטיס אשראי של החברה שירכשו באמצעותו במגה יזכו לדבר בחינם

חברות הסלולר הווירטואליות לא מרימות ידיים, גם נוכח כניסת המתחרות החדשות לענף וחבילות הללא הגבלה שהושקו. הבוקר התפרסם כי רמי לוי יציע בקרוב חבילה ללא הגבלה, וכעת גם מפעילת הסלולר YouPhone מקבוצת אלון הרבוע הכחול מכריזה על חבילות ללא הגבלה.

חבילות ללא הגבלה ביופון. TheMarker
)TheMarker)/TheMarker

YouPhone מודיעה על חבילות ללא הגבלה, שכוללות שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה אך ישנה מגבלת גלישה של 1 ג'יגה לחודש. כפי שעשתה בעבר החברה, גובה התשלום החודשי תלוי בהיקף הרכישות של הלקוח במגה. לקוח שהוא מחזיק כרטיס אשראי You, ורוכש במעל ל- 1,500 שקל בחודש, יכול להינות מהחבילה הסלולרית הזו חינם. לקוח בעל כרטיס You שרוכש במגה ב- 800 שקל בחודש, ישלם על החבילה 59 שקל. לקוח חבר מועדון, אך ללא כרטיס אשראי של החברה, ישלם 59-79 שקל על החבילה, ולקוח שאינו חבר מועדון כללן, יכול לקבל את החבילה ב- 109 שקל לחודש.

לדברי אריאל שרייבר, מנכ"ל YouPhone: אנו מתכוונים להיות שחקן משמעותי ומוביל בתחום הסלולרי. נכנסנו לשוק הסלולר מתוך מטרה לפתוח בפני הצרכנים הישראלים אפשרות ייחודית לחסכון משמעותי בחשבון הסלולארי ובהוצאות משק הבית ונמשיך לפעול על מנת להציע להם סל שירותים שתפורים לצרכיהם במחיר הזול ביותר עבורם עם חווית שירות ליד הבית – חוויית שירות אחרת. מדובר במהפכה צרכנית אמיתית ללקוחות You המבצעים את הקניות שלהם ברשתות מגה: קונים כרגיל ברשתות מגה ומקבלים את המחיר הזול בישראל למסלול ללא הגבלה או אפילו - לא לשלם בכלל. אנו מזמינים את כל בית ישראל, להצטרף למועדון You וליהנות מהצעות חסרות תקדים גם בסלולר".

  • עוד באותו נושא:
  • YouPhone

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully