וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי נשאר בפלאפון: ישיק חבילה ב-88 שקל

אמיתי זיו

2.7.2012 / 10:53

רמי לוי ופרטנר לא הצליחו להגיע להסכמה על מחירי האירוח שייגבו מלוי ולבסוף נישאר רמי לוי ברשת פלאפון ויציג חבילה ללא הגבלה משלו

רמי לוי, שניהל בשבועיים האחרונים משא ומתן אינטנסיבי לעבור להתארח ברשת פרטנר, סגר הבוקר חוזה אירוח משופר עם הרשת המארחת שלו: פלאפון.

החוזה החדש משופר וזול יותר ויאפשר לרמי לוי להשיק גם הוא חבילה ללא הגבלה (unlimiteed) בתוך כשבוע ובמחיר של 88 שקל לחודש. בחברה שוקלים לתת הנחה קטנה נוספת לחברי מועדון הקניות של רמי לוי, מה שיהפוך את ההצעה שלו לזולה בשוק, אולי מלבד זו של YouPhone, המותנה ברכישות ברשת מגה.

מבחינת פלאפון, היא תראה הכנסה של כ-75-70 שקל. כ-10 שקלים מהסכום ישמשו את לוי לתפעול מערך הטכנולוגיה והנציגים הרזה שלו. השאר, כ-3 שקלים לחודש, יהיו רווח נקי של רמי לוי. לחברה כרגע כ-50 אלף לקוחות והיא מפעילת ה- MVNO הגדולה במדינה.

מוקדם יותר, דווח כי המשא ומתן שהתקיים בשבועות האחרונים בין רמי לוי ל פרטנר התפוצץ. הצדדים לא הגיעו להסכמה על המחיר, כאשר רמי לוי ביקש מחירי אירוח נמוכים מאלה שפרטנר היתה מוכנה לתת. המו"מ התארך ובפרטנר החיו לחשוש שמא הוא מנוהל רק על מנת לשמש גורם לחץ של לוי על פלאפון.

הימים האחרונים מוכיחים כי מפעילות הסלולר הווירטואליות אינן מתכוונות לוותר ללא קרב על הרלוונטיות שלהן בשוק המקומי למרות התחרות מצד המפעילות "המלאות", בראשן HOT מובייל וגולן טלקום.

עדכון ראשון: 08:58

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully