וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא קונה לחברת השיחות לחו"ל הלו 015

אמיתי זיו

3.7.2012 / 18:45

חברה בבעלותו של היזם משה מאיר מוכנה לשלם כ-1.6 מיליון שקל בעבור פעילותה של הלו, שנמצאת בהקפאת הליכים. ההסכם צריך לקבל את אישור בית המשפט

תחלה חדשה לחברות השיחות לחו"ל הלו 015. אחרי תהליך תמחור שערך בימים האחרונים עו"ד גיא גיסין נמצא קונה לחברה. הרוכשת היא חברת Flat Planet Phone Company שנוסדה לפני 6 שנים בידי היזם משה מאיר, שהוא בעל המניות המרכזי בה ומנהל הפיתוח העסקי, ואיש העסקים אפי שפורן שמכהן בה כמנכ"ל.

החברה הסכימה לשלם עבור פעילות הלו סכום של כ-1.6 מיליון שקל. היות שהלו נמצאת בהקפאת הליכים אצל כונס נכסים, הסכם הרכישה צריך לקבל אישור בית משפט, ומחר (רביעי) ב-11 ההסכם יוגש לאישורו.

חברת פלאט-פלנט משווקת טלפוניה בטכנולוגיית VoIP ושירותי מרכזיה וירטואליות והיא בעלת רישיון טלפוניה מקומי ובינלאומי בארה"ב. החברה מספקת שירותים בעיקר למגזר העסקי - בדגש על חברות שמפעילות מוקדי מכירות בינלאומיים.

בכוונת החברה להפעיל את הלו בכח אדם מצומצם של 10 עובדים לכל היותר ולהגיע לרווחיות תפעולית תוך כ-3 חודשים. מלבד סכום הרכישה, החברה תצטרך להעמיד ערבות בנקאית של 10 מיליון שקל לרישיון התקשורת - כמו כל חברות תקשורת בישראל.

הלו, במתכונתה החדשה, תפנה לשני מגזרים: המגזר העסקי, שיהנה מתכונות חיוג לחו"ל ייחודיות, וכן תפנה החברה ללקוחות פרטיים מזדמנים ותציע מחירים זולים בחיוג לחו"ל למי שאינו רשום אצל אחת מחברות השיחות לחו"ל. כך מסר מאיר: "כאשר תאושר הרכישה ע"י בית המשפט, אנחנו מתכוונים להמשיך לספק לשוק הפרטי בארץ שירות שיחות לחו"ל במחיר הזול בארץ ללא צורך ברישום כמנוי".

המנכ"ל שפורן מביע ביטחון כי בית המשפט אכן יאשר את הרכישה. "לקבוצה שלנו היכולת, הנסיון והאמצעים להפעיל את החברה בצורה יעילה ורווחית לתועלת הציבור, הספקים ועובדי החברה, כפי שאנו עושים בחו"ל".

העסקה כוללת רכישה של פעילות הלו, ולא של החברה (היל"ת), לכן, כל עשרות הנושים של החברה שלהם הלו חייבת עשרות מיליוני שקלים, יצאו בידיים ריקות. יוצאי דופן הם אולי חברות כמו משרד יורו, שלהם ערבות אישית מיורם שכטר.

  • עוד באותו נושא:
  • הלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully