וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: יום מסחר מקוצר נסגר בעליות

ואדים סבידרסקי

3.7.2012 / 23:13

מחר, יום העצמאות של ארה"ב, לא יתקיים מסחר. מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.55%, המדד S&P 500 הוסיף 0.6% ונאסד"ק עלה ב-0.85%

המסחר בוול סטריט נחתם בעליות על רקע נתוני מקרו שהצביעו על שיפור במגזר התעשייה האמריקאי. היום התקיים יום מסחר מקוצר עד השעה 20:00, ומחר לא יתקיים המסחר בשל יום העצמאות האמריקאי. המשקיעים ממתינים להתפתחויות באירופה ביום חמישי הקרוב, כאשר הבנק המרכזי באירופה צפוי להוריד את שיעור הריבית בגוש היורו ב-0.25% ל-0.75% כדי לעודד את המשק שנמצא במשבר חוב.
מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.55%, המדד S&P 500 הוסיף 0.6% ונאסד"ק עלה ב-0.85%. בשוק הסולידי, התשואות על אג"ח ממשלת ארה"ב ל-10 שנים הסתכמו ב-1.62%.

ביל אוניל, בכיר ביחידת ניהול העושר במריל לינץ' ציין היום כי: "אם הבנק המרכזי יציע תמיכה בקול רם בעזרת הורדת שיעור הריבית ופעולות אפשריות נוספות בכדי להתמודד עם הצמיחה האיטית והאינפלציה, ייתכן כי תהיה אופציה לראלי בשווקים".

כמו כן, המסחר הושפע מהדיווח ב"ניו יורק טיימס" על תזוזת הכוח הצבאי של ארה"ב במפרץ הפרסי, במטרה למנוע מאיראן לסגור את מיצרי הורמוז. על פי הדיווח, הפריסה המוגברת היא חלק מהמאמצים ארוכי טווח לבצר את הנוכחות הצבאית האמריקאית באזור, בין השאר על מנת להעביר מסר לישראל כי האופציה הצבאית לא ירדה מהפרק.

תרגיל של צבא אירן במיצרי הורמוז, המפרץ הפרסי, ינואר 2012. רויטרס
המסחר הושפע מדיווח על הזזת הכוחות האמריקאיים. תרגיל של הצבא האירני במיצרי הורמוז/רויטרס

אמש נחתם יום המסחר הראשון השבוע בורסות וול סטריט במגמה מעורבת על רקע ירידה ראשונה בפעילות הייצור בארה"ב מאז שנת 2009, ואילו מניות הטכנולוגיה רשמו עליות בעקבות קדחת מיזוגים ורכישות במגזר.

בזירת המקרו האמריקאית התפרסם היום דו"ח הזמנות ממפעלים בארה"ב במהלך חודש מאי והצביע על קפיצה של 0.7% כאשר קונצנזוס הכלכלנים צפה לשיפור קל בביקוש ולעלייה מתונה של 0.1% בכמות ההזמנות. זאת לאחר שבחודש אפריל נרשמה ירידה של 0.6% במדד זה.

נגיד הבנק המרכזי של סן פרנסיסקו, ג'ון ויליאמס, אמר אתמול כי יכולת הבנק הפדרלי לשלם את הריבית על הרזרבות שלו, תאפשר לו למנוע השתוללות אינפלציה אפילו אם יוזרם סכום שיא לכלכלה האמריקאית כחלק מתוכנית התמריצים.

חברת ההימורים המקוונים הישראלית שמניותיה נסחרות בורסת לונדון, 888, חתמה על שותפות אסטרטגית עם WMS - ענקית הציוד האמריקאיתלמכונות עבור מאות בתי קזינו אמריקאיים הנסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי של 1.1 מיליארד דולר. במסגרת ההסכם תציע WMS את הפלטפורמה המקוונת של 888 ללקוחותיה, בעלי הרישיונות להפעלת פוקר מקוון בארה"ב.

בית ההשקעות הראל חזר על המלצת "תשואת יתר" מלאנוקס הדואלית ומעלים את מחיר היעד ל-80 דולר למניה - עדכון של כ-38% מהקודם שעמד על 58 דולר. מלאנוקס הודיעה אמש (שני) כי תפרסם את דו"חותיה ב-18 ביולי בתום יום המסחר בנאסד"ק.

כן פייט, העוסקת בפיתוח תרופות למחלות דלקתיות ומחלות כבד, מודיעה היום כי תפעל לרישום מניות החברה למסחר בבורסה בארה"ב באמצעות American Depository Receipt וזאת בכפוף להגשת המסמכים וקבלת האישורים הנדרשים מהרשות לניירות הערך בארצות הברית. החברה תפעל לרישום למסחר של תעודות פיקדון עבור מניותיה ברמה שתיים (ADR Level II) באחת מהבורסות הראשיות בארה"ב (רוב הסיכויים כי הרישום יתבצע בנאסד"ק כאשר האופציה הנוספת היא בורסת AMEX). הרישום בפועל צפוי תוך 2-3 חודשים.
פוטומדקס, חברה גלובלית הפועלת בתחום בריאות העור והאסתטיקה, הודיעה כי החברה-הבת, רדיאנסי, חתמה על הסכם פשרה עם חברת TRIA Beauty, לביטול תביעות הדדי. על פי תנאי ההסכם יבוטלו כל התביעות והעניינים המשפטיים הקיימים בין רדיאנסי ו-TRIA, בבית המשפט המחוזי במדינת קליפורניה ובבית המשפט העליון במדינת ניו יורק.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully