וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עברו לגולן טלקום? תלוי את מי שואלים

אמיתי זיו , רותי לוי

4.7.2012 / 13:01

מנכ"ל גולן טלקום מיכאל גולן טוען כי עד כה עברו לחברה 80 אלף לקוחות וכי בעיות הניוד נפתרו. מידע אחר מעלה כי המספר נמוך בכ-25% מנתון זה

80 אלף לקוחות הצטרפו לשירות הסלולר של גולן טלקום - רובם לחבילת ה-99 שקל ללא הגבלה, כך מסר היום מנכ"ל החברה מיכאל גולן. אם הנתונים אכן נכונים, זהו קצב גיוס מרשים ומהיר.

לגבי התקלות בשירות בשבועות הראשונים לעלייה לאוויר, החברה מדווחת כי הן נפתרו: "נושא ניוד המספרים מרשתות אחרות לגולן טלקום נפתר לחלוטין ופועל כעת בצורה מלאה וללא תקלות. כמו כן, במהלך הקיץ מתוכננת השלמה מלאה של הקישור עם 3 רשתות התקשורת הפלסטיניות. גולן טלקום מודה לקהל הלקוחות שהצביע בידיים והצטרף למהפכה ולגולן טלקום וכן על הפרגון האדיר והתמיכה במהפכה התקשורתית".

החברה עידכנה לגבי עוד שורה של תקלות שנפתרו כמו שליחה וקבלה של הודעות MMS למנויי החברות הסלולריות הוותיקות; קבלת מבזקי SMS - כמו למשל קבלת עדכוני חשבון מהבנקים הודעות על יתרת אשראי וכו'; שיחות למוקדים העירוניים ולמספרי שירות כמו 103; וכן כי הודעות SMS מבזק פועלות באופן מלא.

המספרים של מיכאל גולן: הגזמה

בענף הסלולר נשמעות ספקות לגבי ההצהרה של גולן. ממידע שהגיע לידי TheMarker, לגולן טלקום יש 36 אלף לקוחות מנוידים, ממועד ההשקה ועד אתמול. נתוני הניוד חשופים לכל תשע חברות הסלולר הפעילות בענף.

בדרך כלל, כמות הניודים גבוהה בהרבה מכמות המספרים החדשים (70%); ואולם, גם בהערכות זהירות, כמות הניודים בגולן עומדת על 60% מסך המנויים. כלומר - 60 אלף לקוחות, 25% פחות ממה שמצהירה החברה לעיתונאים. "מיכאל גולן מאכיל את העיתונאים ודואג להישאר בכותרות", אמר ל-TheMarker בכיר מאחת חברות הסלולר.

מאז השקת גולן טלקום החברה חוותה גם ניוודים הפוכים של לקוחות נוטשים. מספר הניודים החוצה עומד על כמה אלפים בודדים (מעל 3,000 לקוחות). מספר המתנתקים שבחרו לוותר על המספר שלהם אינו חשוף, אך כנראה מדובר בבודדים בכל מקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully