וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: האם המנכ"ל אחראי להתאבדות העובדים?

ניהול הורג? מנכ"ל חברת פראנס טלקום לשעבר דידייה לומבארד נעצר לאחר שבמהלך תכנית התייעלות שהוביל התאבדו יותר מ-30 עובדים. לומבארד מודה: "השינויים הטרידו את העובדים"

דידייה לומבארד, מנכ"ל לשעבר של חברת הטלקומוניקציה הצרפתית פראנס טלקום, נעצר אתמול (רביעי) ונחקר על ידי המשטרה בעקבות ריבוי מקרי ההתאבדויות של עובדי החברה. בשנים 2008 ו-2009, תחת ניהלו של לומבארד, התאבדו יותר מ-30 מעובדי החברה. לומבארד, החשוד בעבירה של הטרדה, שוחרר בערבות של 100 אלף יורו.

על פי החשד, שיעור ההתאבדויות הגבוה נבע מלחץ שהופעל על העובדים במהלך תהליך ייעול החברה שהוביל לומבארד מאז התיישב על כיסא המנכ"ל ב-2005. רבים מהעובדים שהתאבדו אף ציינו זאת במכתבי התאבדות שהשאירו אחריהם. בנוסף, מצאו פקחי עבודה שחקרו את מקרי ההתאבדויות כי החברה התעלמה מאזהרות רפואיות בנוגע למצבם הנפשי של עובדיה.

במהלך צעדי ההתייעלות שהנהיג לומבארד קוצצו משרותיהם של עשרות אלפי עובדים, עובדה שגרמה לתשומת לב תקשורתית רבה למקרי התאבדויות של עובדי החברה. לומבארד עצמו כתב לעיתון "לה מונד" כי השינויים המבניים בחברה אמנם הטרידו את העובדים אך הוא אינו מאמין ששינויים אלה הם הגורם להתאבודיות.

מקרים קשורים:

עשרות עובדי פוקסקון איימו בהתאבדות
גל התאבדויות במפעל הייצור של אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully