וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת נחת לסלקום: המנייה מזנקת ב-9.5%

דרור רייך

8.7.2012 / 11:49

המשקיעים אהבו את חבילת "סלקום טוטאל" ומניית החברה שאיבדה 60% מערכה מתחילת השנה מגיבה בזינוק חד

המשקיעים מניית סלקום החבוטה קמו הבוקר עם חיוך, מניית החברה פתחה את המסחר באחד העם עם זינוק של 9.5% במחירה בעקבות השלמת פערי הארביטראז' מול בורסת וול סטריט בסוף השבוע.

מניית חברת התקשורת סלקום הדואלית מבית אי.די.בי עלתה בסוף השבוע ממחיר של 6.3 דולרים ל-7 דולרים. אילנית שרף, אנליסטית התקשורת הבכירה של פסגות, מסבירה את העלייה בהתפתחויות האחרונות. בשבוע שעבר השיקה החברה חבילה משפחתית חדשה בשם "סלקום טוטאל". תמורת 349 שקל בחודש, סלקום תספק 3 קווי סלולר, חיבור ביתי לאינטרנט, קו טלפון ביתי ושיחות לחו"ל - הכל ללא הגבלה.

שרף מעריכה כי "מהלך זה מקדים את פתיחת השוק הסיטונאי במספר חודשים וצפוי ללבות את התחרות בשוק הקווי עוד טרם כניסתן של חברות הסלולר לתחום הטלוויזיה הרב ערוצית ותשתית האינטרנט".

מניית סלקום איבדה מתחילת השנה כ-60% מערכה על רקע שינויי רגולציה והגברת התחרות בעף הסלולר. המשקיעים הזרים מעריכים כי הפריצה לשוק הטלפונים הנייחים דרך חברת נטוויז'ן, תגרום לנדידת לקוחות לעבר החברה.

בשורה תחתונה, קבעה שרף כי "שוק הסלולר תחת מתקפה ומלחמת מחירים שנכפתה על החברות עם פתיחת השוק לתחרות וכניסתן של המפעילות החדשות. הניסיון למתן את שיעור הנטישה ולשמר עד כמה שניתן את נתח השוק הובילו להידרדרות שיא ברמות התעריפים בשבועות האחרונים.

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully