וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים מוריד העמלות לעסקים קטנים ב-50%

סיון איזסקו

8.7.2012 / 12:39

במקביל להורדת העמלות יינתן פטור מעלות עו"ש לעסקים בהקמה. היקף האשראי הכולל שיינתן לעסקים קטנים במסגרת קרנות מיוחדות יוכפל , ויגיע ליותר מ-2 מיליארד שקל

בנק הפועלים הודיע הבוקר (א') על הגדלת האשראי לעסקים הקטנים והוזלת העמלות למגזר זה. הבנק הודיע כי יכפיל את היקף האשראי הכולל שיינתן לעסקים קטנים במסגרת קרנות מיוחדות, והוא צפוי להגיע ליותר מ-2 מיליארד שקל - וזאת מעבר לאשראי הניתן במהלך העסקים הרגיל.

נוסף על כך,, יוענקו לעסקים קטנים הטבות בעמלות - כולל הנחה של 50% ב"עמלת פקיד" שתעמוד מעתה על 3.25 שקלים לעומת 6.5 שקלים עד כה וכן הבנק יעניק פטור מעמלות עו"ש בסיסיות לעסקים בהקמה במהלך השנה הראשונה לחיי העסק. כמו כן הבנק יציע לעסקים קטנים בהקמה וליווי עסקי ראשוני חינם על ידי חברת ייעוץ.

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים: "העסקים הקטנים מהווים את עמוד השדרה של המשק, ובתקופה של האטה בקצב הצמיחה, בנק הפועלים ממשיך להוביל מהלכים שיסייעו להם להתמודד עם האתגרים הרבים, כולל הטבות משמעותיות בעמלות. כפי שהבטחנו בתחילת השנה, העסקים הקטנים והבינוניים ימשיכו לעמוד במוקד תשומת הלב שלנו, והבנק צפוי להשיק כלים נוספים – הן פיננסיים והן בתחומי הליווי והייעוץ – לטובת צמיחתם ושגשוגם. העסקים הקטנים הם בעלי תרומה משמעותית לגידול במספר מקומות העבודה, בין היתר בישובי הפריפריה, ויש לכך חשיבות רבה לנוכח הנתונים המתפרסמים באחרונה על גידול בשיעור האבטלה במשק".

לילך אשר טופילסקי, משנה למנכ"ל, ממונה על החטיבה הקמעונאית: "לצד הכפלת היקף האשראי, אנו מקדישים תשומת לב מיוחדת, במסגרת המהלך הנוכחי, לעסקים קטנים חדשים. ההיכרות המעמיקה שלנו עם עסקים קטנים לאורך כל חיי העסק הובילה להבנה, כי שלב ההקמה של עסק הינו קריטי ומצריך טיפול בנקאי ייעודי. בכל שנה מוקמים בישראל כ-50 אלף עסקים קטנים, אבל כתוצאה מחוסר ידע וחסמים נוספים, נסגרים 30% מהם כבר בשנה הראשונה. חבילת ההטבות והליווי העסקי שאנו מציעים לעסקים חדשים, הכוללת פטור מעמלות בסיסיות למשך שנה מיום הקמת העסק, תסייע להם לצלוח את התקופה הקריטית ולהניח יסודות לביסוס צמיחה ארוכת טווח".

הבנק ציין כי בשלושת החודשים הראשונים לקיומה, העניקה קרן "פועלים בצמיחה" אשראי בהיקף כולל של כ-90 מיליון שקל ל-450 עסקים קטנים. לאור זאת, החליט הבנק להרחיב את הקרן "פועלים בצמיחה" מ-100 מיליון שקל ל-300 מיליון שקל, וכן הודיעה הבנק כי הוא פועל להכפלת הקצאת האשראי בקרן בערבות המדינה, מ-700 מיליון שקל ל-1.4 מיליארד שקל (בכפוף לאישור המדינה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully