וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבלי הלידה נמשכים: 80 אלף הלקוחות של גולן טלקום קיבלו טעות בחשבון?

רותי לוי

9.7.2012 / 22:12

גולן טלקום עדכנה את כלל לקוחותיה כי "בביקורת שערכנו בחשבונך, מצאנו שיבוש בחיוב ואנו מטפלים בתיקונו"

לקוחות גולן טלקום התבשרו אתמול בלילה כי "בביקורת שערכנו בחשבונך בגולן טלקום, מצאנו שיבוש בחיוב ואנו מטפלים בתיקונו".

על אף הפנייה האישית, לכאורה, מדובר במייל שהופץ כניוזלטר ונשלח לכלל לקוחות החברה, גם לאלו שכבר נטשו אותה לטובת חברת סלולר אחרת ואלו שנרשמו כלקוחות אך מעולם לא הפעילו את כרטיס ה-SIM. המייל הועבר גם ללקוחות שכלל לא נעשתה טעות בחשבונם כלל. ההחרגה של האחרונים ניתנת בנוסח המייל הקיבוצי: "עם השלמת הבדיקה יזוכה חשבונך בהתאם לתוצאותיה" (ההדגשה שלי).

הבחירה להפיץ את המייל ברשימת תפוצה כה רחבה עשויה ללמד כי החברה מקבלת פניות רבות מצד צרכנים, הנוגעות לחיוב בחשבונם ומעוניינת להרגיע את הרוחות, או לחילופין, כי בגולן סבורים שנעשו טעויות חיוב בהיקף נרחב.

מיכאל גולן. שוקה כהן
מיכאל גולן/שוקה כהן

כפי שפורסם בעבר ב-TheMarker, מנויים שהצטרפו לגולן טלקום התלוננו כי עדיין לא הפעילו את הניוד דרך המחשב, אך כבר קיבלו חיוב עבור תוכנית התעריפים ‏(99 שקל‏) - במקום חיוב בסוף החודש או חישוב יחסי בהתאם למספר ימי השימוש, כנהוג בחברות הוותיקות.

מנויים אחרים חויבו יותר מפעם אחת על כרטיס ה-SIM שלהם, אך טרם קיבלו זיכוי. לקוחות החברה שפנו ל-TheMarker התלוננו כי על אף שניידו את המספר מגולן טלקום החברה טרם ביטלה את הוראת הקבע בחשבונם.

המייל, שהגיע ב-22:30 בלילה, מנוסח בזו הלשון: "אנו מבקשים לעדכנך כי בביקורת שערכנו בחשבונך בגולן טלקום, מצאנו שיבוש בחיוב ואנו מטפלים בתיקונו. עם השלמת הבדיקה יזוכה חשבונך בהתאם לתוצאותיה. אנו מתנצלים על אי הנוחות ואנו משקיעים משאבים נכבדים בשיפור השירות ומשוכנעים כי בקרוב נעניק לך חווית שירות טובה יותר. תודה על הסבלנות.בזכות היענותך מהפכת התקשורת מתרחשת!".

מגולן טלקום טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully