וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מתחמי קולנוע חדשים יוקמו בכפר סבא

נתן שבע

10.7.2012 / 12:01

קבוצת גלובוס גרופ וגזית גלוב ישראל יקימו מתחמי בתי קולנוע בכפר סבא. קבוצת גלובוס גרופ יקימו 25 אולמות באזור התעשייה בעיר ואילו גזית גלוב תקים סינמה סיטי במתחם G

היסטריית בתי הקולנוע ברחבי הארץ נמשך. בכפר סבא יוקמו בקרוב שני מתחמי קולנוע חדשים - של סינמה סיטי וגלובוס גרופ.

קבוצת גלובוס גרופ יחד עם חברת אושירה בבעלות סמי קצב יבנו 20 אלף מטר של קולנוע, מסחר ועסקים באזור תעשיה בכפר סבא. ההשקעה בבתי הקולנוע בלבד תסתכם ב-25 מיליון שקל. המתחם יכלול 25 אולמות קולנוע, שיכלול אולם קולנוע גדול ומתחם VIP עם גישה נפרדת. כמו כן, יכלול האיזור מסעדות, בתי קפה, ומועדון הופעות.

"מבלי להסתכל מה עושים המתחרים, לפי סקרים ובדיקות שערכנו יש דרישה למרכז גדול נוסף בכפר סבא", אומר ישראל הורוביץ, מנכ"ל קבוצת גלובוס גרופ. "המיקום המרכזי של כפר סבא במרכז השרון, החיבור שלה לכבישים ראשיים הוא בין הסיבות לפתוח את המתחם במקום. אם בעבר נסגרו הרבה בתי קולנוע יש חזרה לתחום. מתחם דומה של גלובוס יקום גם בגרנד קניון בחיפה, ובירושלים ואנחנו בוחנים אופציות גם בתל אביב. תוך 5-3 שנים קרובות ניקח את הבכורה מחדש בענף", הבטיח הורוביץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחם סינמה סיטי בכפר סבא. הדמייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל, הודיעה היום גם גזית גלוב ישראל וסינמה סיטי על כוונתה להקים במתחם G כפר סבא מתחם סינמה סיטי נוסף, שצפוי להיפתח ברבעון הראשון של 2013 בהשקעה של 30 מיליון שקל.

המתחם שישתרע על פני שטח של 5,000 מ"ר, יפעל בכל ימות השבוע ויכלול אולם תיאטרון ו-12 אולמות קולנוע חדישים עם 2,000 מקומות ישיבה, שיחולקו לפי קטגוריות וז'אנרים כמו אולם ילדים, אולם סרטי אימה ואולמות בתחומים נוספים. מושבי הקולנוע יהיו ממוחשבים ודינמיים (כסאות האולם יזוזו בהתאם לסרט המוקרן), כולל מערכת קול היקפית שתותקן במושבים עצמם. מחוץ למתחם הקולנוע, יוקם פארק בקונספט של פארק מוסיקה עם פסלים של כלי נגינה העשויים משיש, שישתרע על פני שטח של 1000 מ"ר וייבנה בשיתוף פעולה עם עיריית כפר סבא.

בקרוב, צפוי להיפתח גם מתחם יס פלאנט בראשון לציון הסמוך לסופרלנד בעיר עם 26 בתי קולנוע. בימים אלה נבנה גם מתחם סינמה סיטי בירושלים על חניון הלאום שבעיר. השבוע דווח כי בקרוב צפוי להיות מוקם קומפלקס חדש של בתי קולנוע גם בחדרה תחת הסינמה סיטי. פוליגון הבורסאית שבשליטת גיל הוד הודיעה בסוף השבוע האחרון על ניהול מו"מ עם ניו ליניאו סינימה של האחים משה וליאון אדרי, להקמת מתחם בתי קולנוע בהיקף של כ-2,500 מ"ר במרכז המסחרי של החברה בחדרה. ניו ליניאו תשכיר את המתחם על פי המתווה לתקופה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully