וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהם הסטארט אפים החמים הבאים בתור?

בתיה פלדמן, פורבס

10.7.2012 / 15:53

תוכנה שהופכת כל מצלמה לתלת ממדית, שתל שעשוי לשנות את עולם הניתוחים הדנטליים וחברה שמפתחת משחקים עבור טום קרוז. פורבס ישראל בחר את רשימת החברות שבקרוב תשמעו עליהן

ההייטק הישראלי הצמיח במהלך השנים חברות גדולות ורווחיות כמו חברת סרגלי הכלים קונדואיט (Conduit), שרמת הכנסותיה נאמדת ב?400 מיליון דולר בשנה. צוות פורבס, בסיוע מומחים בתחום, גיבש רשימה שמציגה את הדור הבא של חברות הטכנולוגיה, אלו שהצלחתן כבר ניכרת: חברות עם מוצרים עובדים, לקוחות משלמים, שוק חם והיצע מבריק וייחודי. להערכתנו, אלו החברות עם הסיכויים הגבוהים ביותר להפוך מסטארט?אפ לחברות מבוססות ורווחיות.

זו לא הייתה בחירה קלה. ישראל היא מעצמה עולמית בכל הנוגע לריכוז חברות טכנולוגיה צעירות ומבטיחות. כדי לגבש פורטפוליו מגוון, איתרנו חברות שמציעות מוצרים יוצאי דופן וייחודיים בתחומים שונים כמו גיימינג, אינטרנט, תקשורת, תוכנה, מדעי החיים ומכשור רפואי. מבין החברות המועמדות אותרו אלו עם סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר, שכבר מגלות סימנים משמעותיים המעידים על כך שהן מעוררות עניין: הן פונות לשוק יציב או גדל בהתמדה ומספר מרשים של לקוחות משלמים על מוצריהן.

בין החברות הנבחרות נמצאות מפתחת פלטפורמת הווידיאו LiveU, שפיתחה מכשיר שמתחבר למצלמת וידיאו ומאפשר שידור חי באיכות גבוהה על גבי רשת הסלולר. לייב-יו פונה לשוק ענק, ומציעה מוצר זול, זמין וכמעט ללא תחרות. ההוכחות, במספרים: על פי ההערכות בשוק, החברה סיימה את שנת 2011 עם הכנסות בהיקף של כ-30 מיליון דולר.

עוד ברשימה נמצאת יצרנית המכשור הרפואי Maxillent. החברה פיתחה שתל דנטלי חלול שמאפשר הזרקת חומר באמצעות צינור קטן, כך שאין צורך לנתח את כל הפה. בישראל בלבד מוערך השוק שבו היא פועלת ב-50 מיליון דולר בשנה.

חברה שלישית היא מפתחת המשחקים funtactix, אשר הפכה לאחת המובילות בתחומה – פלטפורמה להפקת משחקי פייסבוק לכותרים מובילים בעולם. החברה מפתחת משחקים עבור הפקות הענק של הוליווד, וכיום עובדים בה על משחק עבור הסרט "משחקי הרעב".

חברה נוספת שצפויה לפרוץ בקרוב היא XTR, אשר פיתחה טכנולוגיה שהופכת כל מצלמה לתלת ממדית, ובמחיר נמוך. בשנה שעברה הציגה החברה את הפטנט לראשונה, אחרי חמש שנות פיתוח, במטרה להתחרות בקינקט – בקר התנועה של ה-XBOX, הנחשב לרכיב יקר יחסית. “הרעיון הוא שכל מי שיש לו מחשב נייד עם מצלמה יוכל להתקין את התוכנה שלנו ולשחק במשחקי תנועה בתלת ממד", אומר מנכ"ל החברה אלעד דובזינסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully