וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרו 435 דירות בפינוי-בינוי ברמת השרון

נמרוד בוסו

15.7.2012 / 13:02

על פי תכנית הפינוי בינוי שאושרה בוועדת המשנה להתנגדויות של הוועדה המחוזית תל אביב יבנו יחידות הדיור במתחם של 42 דונם במקום 108 דירות קיימות

ועדת המשנה להתנגדויות של הועדה המחוזית תל אביב במשרד הפנים אישרה את תוכנית פינוי בינוי "מתחם הצעירים" ברמת השרון לבניית 435 יחידות דיור. מדובר במתחם של כ-42 דונם הממוקם באזור מורשה בין הרחובות הרב ריינס מצפון, רחוב המלכים ממזרח, רחוב בית השואבה מדרום ורחוב השח"ל ממערב. במתחם מספר מבני מגורים שהוקמו בשנות ה-60, בהם 108 דירות שהוכרזו ע"י משרד השיכון כמיועדות לפינוי , ומתחם פעיל של מבני ציבור ושטח ציבורי פתוח אך לא מטופח.

על פי התוכנית, בחלקו הצפוני של המתחם ייבנו 4 בניינים של 21 קומות ועוד מגרש בייעוד לתכנון בעתיד, סמוך לפארק ציבורי, המפריד בין שכונת המגורים ממזרח לבין הבינוי החדש, ועוד 3 מבנים בני 10 קומות בחלק המערבי של המתלם. בנוסף, כוללת התכנית מבני ציבור חדשים שיחליפו את המבנים הציבוריים הישנים.

באחרונה אושרו ברמת השרון שתי תכניות לפינוי בינוי באזור מורשה: ברחוב החלוץ וברחוב יוספטל. בימים אלה מקדמת עיריית רמת השרון שני פרויקטים נוספים לפינוי בינוי באזור כדי למשוך אוכלוסיה צעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully