וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר באמפל: הפירעון יידחה, שכרו של מימן יקוצץ

ואדים סבידרסקי

16.7.2012 / 10:37

לפי מתווה העקרונות להסדר בין החברה למחזיקי האג"ח תשלם החברה לנושים 5 מיליון דולר בהקדם האפשרי. החברה תנפיק עבור מחזיקי אג"ח שלה בשיעור של 23% מסך הון מניותיה

אמפל אמריקן של יוסי מימן פירסמה הלילה מתווה עקרונות להסדר נושים לפיו החברה תדחה פירעון קרן של 3 סדרות אג"ח שהנפיקה לציבור בשנתיים. במקביל, תשלם החברה למחזיקי האג"ח, להם היא חייבת כ-850 מיליון שקל, 5 מיליון דולר "בהקדם האפשרי". החברה תמשיך לשלם ריבית בגין אגרות החוב במועדים המקוריים, בתוספת של 1.25% לשנה למשך שנתיים ו-0.75% עד לפירעון הסופי.

בנוסף, אמפל תנפיק מניות החברה עבור מחזיקי אג"ח שלה בשיעור של 23% מסך הון מניותיה, שיוחזקו על ידי הציבור לצד האחזקה של 51% של מימן. כבטוחה להסדר ישמשו אחזקות של אמפל בחברת הגז המצרית EMG, 24% מאחזקות של מימן בפרויקט האתנול (מוגבל עד תקרה של 20 מיליון דולר), 37% ממניות לב המפרץ ו-24% ממניות חברת Eltek שבבעלות מימן. בנוסף, תשועבד לטובת בעלי אג"ח זכות התביעה נגד ממשלת מצרים בגין EMG. כמו כן, ישועבדו כל מניות אמפל אנרגיה.

בהתאם להסדר, מימן יוותר על השכר בתקופת דחיית תשלומים (שנתיים) ולאחר מכן שכרו יוגבל למחצית משכרו הנוכחי והיתרה תשולם במניות החברה. כמו כן, מימן יזרים 6 מיליון דולר, מהם 3 מיליון דולר באמצעות מניות Eltek. את היתרה, 3 מיליון שקל, יעביר עד ספטמבר 2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully