וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש להמצאות רסיסי זכוכית בבקבוקי פריגת

גבריאלה דוידוביץ'-ויסברג

17.7.2012 / 9:01

יצרנית משקאות פריגת מזהירה את הציבור מפני חשש להימצאות רסיסי זכוכית במספר בקבוקים בנפח 330 מל'. מדובר בבקבוקים שתאריך התפוגה שלהם הוא בין ה-17/1 וה-20/1

חברת מבשלות בירה ישראל, יצרנית המשקאות הקלים של פריגת השייכת לחברה המרכזית למשקאות, מפרסמת הבוקר מודעה בעיתונים היומיים על תקלה בייצור משקה קל בטעמים שונים של פריגת.

החברה מתריעה כי קיים חשש להמאצאות רסיסי זכוכית במספר בקבוקי משקה קל של פריגת מזכוכית בנפח 330 מ"ל בטעמים ענבים, אשכוליות ותפוזים.

לטענת החברה מדובר במספר בודד של בקבוקים אשר תאריך התפוגה שלהם הוא:17/1/13, 18/1/13, 19/1/13, 20/1/13 בלבד. כעת פועלים בחברה למען איתור ואיסוף מוצרים אלו מהחנויות המשווקות את המשקה.

החברה קוראת לצרכנים אשר רכשו בקבוקים מסדרה זו לבדוק את תאריך התפוגה המופיע בחלקה העליון של התווית. במידה ומופיע אחד התאריכים המצויינים כי קיים בהם חשש שנפגעו ויכילו שברי זכוכיות, אין לשתות את תכולת הבקבוק ולפנות לשרות הצרכנים של חברת מבשלות בירה ישראל בטלפון: 1-800-335-522 לצורך החזרת המוצר וקבלת אחר תמורתו.

מהחברה נמסר: חברת פריגת מתנצלת על חוסר הנוחות לציבור, ומודה לצרכניה על ההבנה ועל שיתוף הפעולה. כמו תמיד, נמשיך לעשות הכל כדי להבטיח ללקוחותינו הנאמנים שביעות רצון מלאה ממגוון מוצרי פריגת.

  • עוד באותו נושא:
  • פריגת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully