וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת הכספים אישרה העברת 150 מיליון שקל לתעש

אורה קורן

17.7.2012 / 11:20

ההלוואה תשמש את תעש לתשלום משכורות לעובדים ולפעילות השוטפת של החברה. "מרבית הנושאים סוכמו ביניהם הסכמים הקשורים לפרישת עובדים, רשת ביטחון, הסכמי שכר ועוד"

צוות תמיר כהן - שי חרמש הביא לאישור צעד נוסף לסגירת הסדר ההפרטה. ועדת הכספים בראשות היו"ר משה גפני, אישרה היום הלוואה לתעש בסך של 150 מיליון שקל לתשלום משכורות ולפעילות שוטפת של החברה. הדיון התקיים לאחר דיון מקדים שהתקיים אתמול בוועדת המשנה של הכנסת לעניין הפרטת תעש. בממשלה יודעים שההלוואות שניתנו בכמיליארד שקלים לחברה הן למעשה מענק, שלא יוחזר כחלק מסיכומי ההפרטה.

יצויין כי בשבוע האחרון נעשו מאמצים רבים מצד כל הגורמים וביניהם משרד האוצר, משרד הביטחון ההסתדרות וארגון העובדים, יו"ר ועדת הכספים משה גפני וח"כ שי חרמש, מנהל הועדה תמיר כהן במטרה לפתור את הנושאים הפתוחים. המשא ומתן בין הנהלת החברה, האוצר, ההסתדרות ונציגות העובדים ומשרד הביטחון ימשך במטרה לסיימו בחודש הקרוב.

מנכ"ל תעש אבי פלדר ציין: מרבית הנושאים סוכמו ביניהם הסכמים הקשורים לפרישת עובדים, רשת ביטחון, הסכמי שכר והסכמים עם משרד הביטחון לגבי קווים אסטרטגיים. והוסיף כי בתוך כחודש ניתן להגיע לחתימה על כל הסכמים החיוניים להפרטת החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully