וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות בסלולר עוברת לחבילות לחו"ל

רותי לוי

18.7.2012 / 10:39

בהפרש של שעות אחת מהשנייה פרסמו פלאפון וסלקום חבילות חדשות ומוזלות לשיחות ליוצאים לחו"ל. לחבילות אלה קדמו הצעותיהן של יו-פון, גולן טלקום ורמי לוי

חברת פלאפון הודיעה אתמול על השקת שתי חבילות חדשות ליוצאים לחו"ל: הראשונה, ב-150 שקל, תציע מחיר של 2 שקלים לדקת שיחה יוצאת או נכנסת, הודעת טקסט או מגה-בייט גלישה. השנייה, ב-300 שקל, תציע את אותם השימושים עבור שקל ליחידה. לקוחות שיחרגו מהחבילה ישלמו תעריף זהה של 1-2 שקלים, ולא יקנסו בעבור החריגה.

החבילות יושקו מחר וכמקובל במודל החבילות, התשלום הוא מראש. לקוחות שמסיבה כלשהי לא ינצלו את החבילה במלואה, לא יקבלו החזר כספי.

תחרות בסלולר. TheMarker
תחרות בסלולר/TheMarker

ואולם, לא עברו שלוש שעות עד שסלקום פירסמה הודעה משלה. החברה הודיעה על השקת מסלול חו"ל חדש של 0.79 שקלים לדקה או הודעת טקסט, בתשלום לפי צריכה. על מנת ליהנות מתעריף המוזל הלקוח ישלם תשלום חד פעמי של 49 שקל בכל נסיעה. המסלול תקף ל-40 מדינות. עד עתה הציעה סלקום תעריף של 1.50 שקלים לדקה, למי שהסכים לשלם מראש 600 שקל על חבילה.

את ההודעה על השקות החבילות החדשות של פלאפון וסלקום הקדימו שתי הודעות אחרות - השקות פעילות חו"ל של גולן טלקום ויו-פון. גולן טלקום מציעה תעריף של 0.35 שקלים לדקה ביעדים מאירופה ו-0.99 שקלים ביעדים מארה"ב, אוסטרליה וניו זילנד, במודל תשלום לפי צריכה.

חברת יו-פון מבית אלון סלולר מציעה דקת שיחה בתעריף של 0.70-1.80 שקלים במגוון יעדים פופולריים. מחיר הדקה הנמוך (70 אגורות) יינתן ביוון, קפריסין, הונגריה ואוסטריה, והמחיר הגבוה (1.80 שקלים) יינתן באיטליה, רוסיה, תאילנד ובארה"ב. במדינות מערב אירופה מתומחרת דקת שיחה בשקל אחד.

בשבוע שעבר השיק רמי לוי פתרון לשיחות מוזלות מחו"ל. החברה משווקת כרטיס SIM נפרד לשיחות מחו"ל, שיאפשר קבלה והוצאה של שיחות ממרבית מדינות אירופה וארה"ב תמורת חצי שקל לדקה. מחיר הודעת טקסט יוצאת או מגה-בייט גלישה הוא שקל אחד.

התעריף של רמי לוי לשיחות מחו"ל זול, אך הפתרון מעט מסורבל. לקוח שיחפוץ בו יידרש לרכוש באופן חד פעמי SIM נוסף תמורת 99 שקל. אחר כך, יצטרך הלקוח להטעין את ה-SIM בסכום התחלתי של 50 שקל, והיתרה תישמר לו למשך 12 חודשים. ה-SIM מגיע עם מספר ישראלי בקידומת 077, מספר בריטי ומספר אמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully