וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים קורנטו? בארץ תשלמו עליו הרבה יותר

עדי דברת-מזריץ

25.7.2012 / 8:46

לפי השוואת מחירים שהוצגה בקבוצת "שטראוס עלית לנו ביוקר" בפייסבוק פערי המחירים בין טילוני קורנטו בארץ ובאנגליה מגיעים ל-138%. הפרסום זכה למעל 1,000 שיתופים

פערי המחירים בין מוצרי המזון בארץ לעומת חו"ל ממשיכים להיחשף והפעם מדובר בטילון 'קורנטו' של גלידות שטראוס. גלידת שטראוס נמכרה לחברת יוניליוור, המחזיקה 90% ממנה.

קבוצת 'שטראוס עלית לנו ביוקר' העלתה לפייסבוק השוואת מחירים בין חבילת שישיית טילוני קורנטו באתר של הרשת הבריטית טסקו לעומת מחירם באתרים של שופרסל ומגה. הפערים מגיעים ל-138% (15.87 שקל באתר של טסקו לעומת מחיר הנע סביב 38 שקל באתרים של שופרסל ומגה). עם זאת, חבילת הטילונים הישראלים גדולה ב-20% מהטילונים הנמכרים ברשת האנגלית כך שהפער נמוך יותר משהוצג אך עדיין מגיע ל-100%.

אתר מייסופרמרקט אף מציע היום מבצע בטסקו 2 שישיות קורנטו ב-3 ליש"ט, כלומר 18.93 שקל לשתי חבילות ופחות מעשרה שקלים לחבילה.

בדיקת TheMarker מראה כי שישיית קורנטו עלתה אמש (ג') בסניפי שופרסל שלי 33 שקל ואילו בסניפי מגה בול 33 שקל עם מבצע של 50% על המוצר השני. בשופרסל שלי ומגה בעיר עמד המחיר על 36 שקל.

הפרסום בפייסבוק כבר זכה למעל אלף שיתופים ותגובות נזעמות רבות כמו "ממש ממש כבר קשה לחיות במדינה. המשכורות לא עולות והכל עולה לא פלא שאנשים שורפים את עצמם" או "ללא ספק הצרכנים בארץ הם חסרי עמוד שדרה, בבריטניה הצרכנים לא היו נוגעים בזה במחיר הזה, ולכן הם מקבלים מחירים טובים יותר".

מגלידת שטראוס נמסר: על פי נתונים רשמיים (נתוני נילסן), המחיר שמשלם הצרכן הישראלי בפועל למאגדת קורנטו קלאסיק בשנה האחרונה הינו בממוצע 26.5 ¤. פער המחירים קטן משמעותית מזה שהוצג בפייסבוק (כ-38 ¤). יתרה מזאת, מתחילת השנה ירד מחירו של המוצר בכ-12% אל מול התקופה המקבילה אשתקד. חשוב לציין כי מדובר ב-2 מוצרים שונים: הקורנטו הישראלי גדול ממקבילו האנגלי הן בנפח והן במשקל, עשיר בחלב ומוצקי חלב בכמות כמעט כפולה והתוספת השוקולדית גדולה ביותר משליש מהמוצר האנגלי. בכל מקרה, המחיר הסופי נקבע ע"י הקמעונאים ולא על ידי חברתנו".

משופרסל ומגה סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully