וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום תנובה: גליה מאור מועמדת לדירקטוריון טבע

יורם גביזון

25.7.2012 / 11:11

מנכ"לית בנק לאומי לשעבר שהסירה לאחרונה את מועמדותה לתפקיד יו"ר תנובה שהוצע לה, מועמדת כעת לתפקיד דירקטוריון בחברת טבע. השנה מסיימים ארבעה דירקטורים בחברה את תפקידם

גליה מאור, לשעבר מנכ"ל בנק לאומי , תוצג באסיפת בעלי המניות הבאה של חברת טבע כמועמדת לתפקיד דירקטורית בחברה. 4 דירקטורים במועצת המנהלים של טבע מסיימים את כהונתם ב-2012 ובעלי המניות יבחרו בהם מחדש או יחליפו אותם באסיפה הקרובה שתתקיים באוגוסט 2012.

הדירקטורים שעומדים לבחירה מחודשת או יוחלפו הם פרופסור רוגר אברבנל (65), פרופ' אילון קולברג (66) ארז ויגודמן מנכ"ל חברת מכתשים אגן (52) ופרופ' ריצ'רד למר (73).

זהות הדירקטורים שייבחרו בעלת משמעות להמשך דרכה של טבע בשל המתיחות, שהשתתררה בחודשים האחרונים בין יו"ר הדירקטוריון פיליפ פרוסט לבין כמה מהדירקטורים הישראליים, כמו חיים הורביץ בנו של אלי הורביץ ז"ל לשעבר מנכ"ל ויו"ר טבע ואמיר אלשטיין יו"ר החברה לישראל ובן אחת ממשפחות מייסדי טבע, ובכיר לשעבר בחברה.

גליה מאור (69) קיבלה לאחרונה הצעה מזהבית כהן יו"ר אייפקס לכהן כיו"ר תנובה במקומו של שלמה רודב, שפרש בעקבות חילוקי דעות עם ניקו האנסן נציגה של אייפקס בדירקטוריון תנובה. מאור הסירה את מועמדותה לתפקיד בעקבות חילוקי הדעות בין מאיר שמיר יו"ר מבטח שמיר ואיציק באדר נציג הקיבוצים והמושבים מצד אחד לבין אייפקס בנוגע לזהותו של היו"ר המיועד וכוונותיה של אייפקס להנפיק את תנובה בבורסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully