וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשחות עם שרי: הבריכה במגדל השופטים תיפתח לציבור?

נמרוד בוסו

26.7.2012 / 11:44

על פי התב"ע באזור אמורה גינדי החזקות לפתוח את בריכת השחייה במגדל השופטים לשימוש ציבורי מסחרי. האם בקרוב נוכל לשחות יחד עם אהוד ברק ושרי אריסון?

בשורה לחולמים להשתכשך לצד עשירי ישראל: עיריית תל אביב הודיעה באחרונה לחברת גינדי החזקות, מקימת מגדל היוקרה G בפינת הרחובות אבן גבירול ושאול המלך, כי זו לא תקבל תעודת גמר למבנה, בטרם תפתח את יחידת הבריכה והספא של הבניין לכלל הציבור, כיחידה מסחרית כפי שמחייבת התב"ע (תוכנית בניין עיר) במקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגדל G, הידוע גם כמגדל השופטים, מתנשא לגובה של 27 קומות/מערכת וואלה!, צילום מסך

משיחה עם גורמים בעירייה עולה כי על אף שהבריכה כבר משמשת את דיירי הבניין, לא התקיים התנאי אותו מחייבת התב"ע, כי הבריכה תיפתח גם בפני רוכשי מנוי שאינם מתגוררים בבניין. "עד שלא יוציאו רישיון להפעלת בריכה ציבורית-מסחרית במקום, לא תינתן תעודת גמר לפרוייקט", אמר הבוקר גורם בעיריית תל אביב. מחברת גינדי טרם נמסר האם, ובאיזה אופן בכוונתם להיענות לדרישת העירייה.

מגדל G, הידוע גם כמגדל השופטים, מתנשא לגובה של 27 קומות והחל להתאכלס בחודשים האחרונים. לפני כחודש פורסם כי שר הביטחון אהוד ברק ורעייתו נילי פריאל חתמו על הסכם שכירות לארבע שנים בדירה בבניין וישלמו שכר דירה של 25 אלף שקל בחודש.

בבניין מתגוררת גם המיליארדרית שרי אריסון, בעלת השליטה בבנק הפועלים ובשיכון ובינוי, אשר רכשה את דירת הטריפלקס במגדל, יו"ר בנק לאומי לשעבר איתן רף, יו"ר חברת החדשות של ערוץ 2, עו"ד תמי רוה ובעלה עו"ד יהודה רוה ואיש העסקים מולי ליטבק, העומד בראש רשת אתרי מין בינלאומיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מגדל g

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully