וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח הנקי של אמדוקס צמח ב-4.4% ברבעון

ואדים סבידרסקי

2.8.2012 / 8:38

למרות שהכנסותיה עלו רק ב-1% - מתחת לציפיות האנליסטים התעלה הרווח הנקי של חברת הבילינג אמדוקס מעל הציפיות ועמד על 118 מיליון דולר

אמדוקס , חברת הבילינג הישראלית המעסיקה כ-19 אלף עובדים ברחבי העולם, פירסמה הלילה את דו"חות כספיים מעורבים לרבעון השלישי. החברה הציגה עלייה של 1% בהכנסותיה, לעומת הרבעון המקביל ב-2011, ל-809 מיליון דולר - מתחת לציפיות האנליסטים להכנסות של 816 מליון דולר. המכירות הרבעוניות עומדות בטווח התחזית העצמית של החברה - 805-825 מיליון דולר. זאת כאשר לתנודות בשערי החליפין היתה השפעה שלילית על ההכנסות בסך של כ-5 מיליון דולר.

במקביל, מעלה החברה את תחזית הרווח המתואם (Non-GAAP) למניה, לגידול של 16%-14% לכל שנת הכספים 2012, לעומת התחזית הקודמת של 14%-12%. תחזית זו משקפת ביצועים תפעוליים בהתאם לציפיות קודמות, ואת ההשפעה החיובית של תכנית הרכישה העצמית של מניות החברה שבוצעה עד כה (במהלך הרבעון הנסקר בלבד בוצעה רכישה עצמית בהיקף של 122 מיליון דולר). כמו כן, תחזית ההכנסות העצמית לרבעון הבא שופרה ומסתכמת כעת בכ-835-815 מיליון דולר. על פי התחזית, הרווח הנקי המתואם למניה, יסתכם ברבעון הבא בטווח של 0.72-0.66 דולר.

הרווח הנקי המתואם על פי בסיס Non-GAAP (מחושב בניכוי הפחתת נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות והוצאות תגמול מבוסס הון) הסתכם ב-118 מיליון דולר, כאשר בשוק צפו לרווח של 114 מיליון דולר. מדובר בשיפור של 4.4% בהשוואה לתקופה אשתקד. רווח זה תורגם ל-70 סנט למניה, מעל לציפיית האנליסטים ובהתאם לטווח העליון של תחזית החברה.

תמונה דומה משתקפת מהשורה התפעולית, כאשר הרווח התפעולי המתואם הסתכם ב-134.4 מיליון דולר בהשוואה ל-131.7 מיליון ברבעון אשתקד. כך ששולי הרווח התפעולי של החברה עלו מעט מ-16.4% ברבעון אשתקד ל-16.6% ברבעון הנסקר. כפי שהחליט דירקטוריון החברה בעבר, תוך אישור אסיפת בעלי מניות אתמול, תחלק החברה דיווידנד רבעוני מזומן של 0.13 דולר למניה החל מאוקטובר הקרוב.

אלי גלמן, מנכ"ל אמדוקס אמר: "ביטחוננו בהצלחתה העתידית של אמדוקס ומחויבותנו לספק לבעלי המניות תשואה כוללת אטרקטיבית על השקעתם, באו לידי ביטוי ברבעון השלישי בכך שהמשכנו את ביצוע תכנית הרכישה העצמית של מניות החברה ובכך שבחודשים הקרובים נוציא לפועל את חלוקת הדיווידנד הרבעוני הראשון".

  • עוד באותו נושא:
  • אמדוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully