וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשראה של שר האוצר האוסטרלי: ברוס ספרינגסטין

2.8.2012 / 16:03

וויין סוואן, שר האוצר האוסטרלי, הוכתר כבר כשר האוצר הטוב בעולם. את ההשראה הכלכלית שלו הוא שואב מדבריו לא מקיינס, פרידמן או רוביני אלא דווקא מהבוס של הרוקנרול

מהיכן שואבים שרי אוצר השראה כלכלית? הם עשויים לחפש אותה אצל ג'ון מיינרד קיינס או כלכלנים בני ימינו כמו נוריאל רוביני או פול קרוגמן. שר האוצר של אוסטרליה, לעומת זאת, מקבל את ההשראה שלו משיריו של ברוס ספרינגסטין.

וויין סוואן, שר האוצר של אוסטרליה שהוכתר בשנה שעברה כשר האוצר הטוב בעולם על ידי המגזין "יורומאני", סיפר בנאום שנשא בפני חברי מפלגת הלייבור השולטת במדינה כי ספרינגסטין, הידוע בכינויו "הבוס", הוא אחד מגיבוריו הכלכליים. "אפשר לשמוע את ספרינגסטין שר על שינויים שעוברים על הכלכלה האמריקאית שלכלכלנים לקח זמן רב יותר לזהות, ושעליהם כולם כמובן מדברים עכשיו".

הוא ציטט משירו של ספרינגסטין, Badlands, בו הוא שר "עני רוצה להיות עשיר/עשיר רוצה להיות מלך/ומלך לא מרוצה/עד שהוא שולט בהכל", ועבר לצטט משירים נוספים מהדיסקוגרפיה הארוכה של המוסיקאי. "אל תיתנו לאוסטרליה ליהפך לגרסה של ניו ג'רזי".

לא כל הפוליטיקאים הבינו ללבו של סוואן, שהודה כי הוא מעריץ של ספרינגסטין עוד מימי לימודיו באוניברסיטה. חבר האופוזיציה ג'ו הוקי ציין כי נאומו של סוואן היה "מגוחך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully