וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונלי פלאנט: תל אביב - עיר מסיבות נהנתנית

רינה רוזנברג

5.8.2012 / 13:43

מדריך הטיולים המפורסם דירג את תל אביב יחד עם ערים כמו ברלין, לא סוגאס, איביזה והוואנה ברשימת הערים הנהנתניות. בנוסף דורגה תל אביב גם ברשימת ערי המסיבות

אתר האינטרנט של מדריך הטיולים Lonely Planet דירג את תל אביב בין עשר הערים המובילות בקטגוריית הערים הנהנתניות הטובות ביותר לביקור וערי המסיבות הטובות ביותר בעולם.

בקטגוריה הערים הנהנתניות נמצאת תל אביב לצד ערים כמו ברלין, לאס וגאס, איביזה, בואנוס איירס, הוואנה, ליסבון, מונטריאול, איסטנבול ובודפשט. האתר מנמק את בחירה זו: "אם ירושלים היא הבירה ההיסטורית והקלאסית, הרי שתל אביב היא "האח הצעיר" חובב התענוגות, וללא ספק העיר הקולית ביותר במדינה. בתל אביב, שכונתה כבר "מיאמי של המזרח התיכון", אמנם לא תראו כוכבים מעוטרים בזהב כמו פאף דדי, אבל שאר האלמנטים דווקא כן נמצאים על חופי הים הנפלאים שלה. תושבי תל אביב הם חבורה נוטפת תרבות וסטייל, רעב לאמנות, אופנה, גורמה ובילוי במועדונים. העיר חגגה את יום הולדתה ה-100 בשנת 2009 בפיצוץ של אמנות יצירתית. ואל תדאגו אם פספסתם את המסיבה - תהיה עוד אחת בקרוב מאוד".

בקטגוריית עשר ערי המסיבות הטובות ביותר בעולם מדורגת תל אביב יחד עם בואנוס איירס, קייפטאון, מונטריאול, באקו, אוקלנד, לה פאס, סלוניקי, דובאי ובלגרד. הלונלי פלאנט מתאר את העיר: "כמו במקומות אחרים באגן הים התיכון, בירת הכיף של ישראל מתעוררת מאוחר בלילה. בעיר כמות אינסופית של בארים, פאבים ומקומות הבילוי, אשר מתחילים להתמלא בסביבות חצות. מרגע זה ואילך מועדוני הלילה מתניעים בריקודים שנמשכים עד הבוקר. כיום, קהל בין-לאומי מצטרף לישראלים שנהנים מתערובת של פאנק, פופ, האוס וטכנו (בנוסף להופעות חיות - גדולות וקטנות), בעשרות מוקדי הבילוי החמים של העיר. לתל אביב יש אווירה רגועה והדוניסטית, ומתגאה גם בהיותה גיי-פרנדלי ומשוחררת".

בנוסף אתר התרבות והסטייל HighSnob הכתיר את האגף החדש של מוזיאון תל אביב במקום הראשון ברשימת עשרת המוזיאונים המעוצבים ביותר.

תארים אלו מצטרף לרשימה ארוכה של תארים בהם זכתה העיר בדירוגים של מגזינים בין לאומיים. לפני כשבועיים מגזין התיירות החשוב CondeNast הכליל את תל אביב ברשימת עשר הערים המובילות לחובבי ארכיטקטורה, לפני כחודש וחצי הכליל Yahoo! Travel את החופים העירונים "גורדון" ו"פרישמן" ברשימת "עשרת החופים האורבניים הנהדרים". לפני כחודשיים זכתה תל אביב יפו במקום החמישי, ברשימת עשר הערים המתויירות ביותר באזור המזרח התיכון ואפריקה של חברת מאסטר קארד העולמית. בחודש ינואר השנה זכתה העיר בתחרות gaycities כיעד התיירות הגאה הטוב ביותר בעולם, תוך שהיא גורפת 43% מקולות המצביעים. עוד השנה הכריז מגזין תיירות בריטי בשם "Travelers Digest" על תל אביב-יפו כאחת מעשר הערים שבהן הגברים והנשים הכי יפים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully