וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הלימודים: איפה לקנות ציוד בית ספר בזול?

גבריאלה דוידוביץ'-ויסברג

6.8.2012 / 11:25

מי שעורך את הקניות לשנת הלימודים מוקדם מספיק יכול להנות ממחירים זולים יותר בקנייה באינטרנט. ילקוט "בוב ספוג" לדוגמא יעלה ברשתות כ-220 שקלים לעומת 83 שקלים באמזון

אחד הזיכרונות שנושא עמו כמעט כל אחד הוא סיבוב הקניות לקראת החזרה לבית הספר. בעבור התלמידים, הדבר נהפך לחלק מחוויית הלימודים ולהזדמנות להוכיח לחברים כמה הם מעודכנים במותגים ובגיבורי הילדים הנוכחיים.

מבחינת ההורים מדובר בהוצאה בלתי נמנעת של כמה מאות שקלים עבור ילד, עוד לפני הקנייה של ספרי הלימוד. ואולם מתברר שגם בתחום זה קנייה באינטרנט יכולה להוריד עלויות בעשרות אחוזים - במיוחד כשרוכשים מוצרים ממותגים.

השוואת מחירים לחזרה ללימודים. TheMarker
השוואת מחירים לחזרה ללימודים/TheMarker

בבדיקה שערכנו ברשתות הגדולות הרכבנו סל שבו שבעה מוצרים בסיסיים. חישבנו מחיר ממוצע והשווינו למחירי המוצרים באתרים בחו"ל.

ילקוט של בוב ספוג לילדים בכיתות הנמוכות, למשל, לא מצאנו בישראל בפחות מ-200 שקל - ומחירו הממוצע הוא 220 שקל. לעומת זאת, באתר אמזון מוצע תיק דומה עם אותה הדמות ב-83 שקל (כולל המשלוח) - פער של 162%. אמנם הילקוט הוא לא של אותו היצרן, מאחר שרוב הילקוטים המשווקים בישראל מיוצרים בידי חברות ישראליות, ובכל זאת אפשר לחסוך 137 שקל.

גם במוצרים שאינם ממותגים נמצאו פערי מחירים גדולים. חבילת עפרונות צבעוניים פשוטה שנמכרת בישראל ב-9.70 שקלים בממוצע, מוצעת באתר eBay בפחות מחצי המחיר - 4 שקלים (כולל משלוח), ואפילו עם עיטורים של מיקי מאוס או דורה.

הקנייה באינטרנט אמנם דורשת הכנה מוקדמת כדי שיישאר מספיק זמן להגעת המשלוח, לכן כדאי להזמין את המוצרים כבר היום. עם זאת, גם המבצעים ברשתות בישראל בימים אלה לא מתחרים במחירים באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully