וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן טלקום: "הגענו ל-100 אלף מנויים"

אמיתי זיו

6.8.2012 / 12:48

כחודשיים וחצי אחרי שהשיקה את השירות, מדווחת חברת הסלולר הצעירה על 100 אלף לקוחות רשומים. "קיים רוב קטן לניודים לעומת מספרים חדשים"

חברת הסלולר הצעירה גולן טלקום מדווחת היום על 100,000 לקוחות רשומים. בעבר זכו דיווחי החברה על מספר לקוחות לביקורת וספקות מצד חברות הסלולר הגדולות, ולכן הפעם מפרטת החברה מעט יותר: "כחודשיים וחצי בלבד מאז השקת שתי החבילות הסלולריות של גולן טלקום, ב-30.7.2012 הגיעה החברה ל-100 אלף לקוחות. התפלגות בחירת החבילות היא כ-50% שבחרו בחבילת ה-99 שקל ללא הגבלה וכ-50% שבחרו בחבילת ה-9.99 שקל". החברה גם רומזת מדוע במערכות ניוד הלקוחות של חברות הסלולר נראה כאילו יש לה פחות מנויים: "קיים רוב קטן לניודים לעומת מספרים חדשים". במלים אחרות, הרבה מלקוחות החברה הם מספרים חדשים שלא מופיעים במערכות הניוד.

החברה מתייחסת גם לסוגיית השירות, שהייתה בעייתית בחברה בשבועות הראשונים לפעולתה: "זמן ההמתנה בשירות הלקוחות הטלפוני של גולן טלקום (0058*) התקצר משמעותית, ובבדיקות אחרונות של זמני ההמתנה במוקדי השירות של החברות השונות ההמתנה במוקד השירות של גולן טלקום עומדת על 3 דקות בלבד עד לקבלת מענה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully