וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה ההצבעה על הסדר הטיעון באמפל

ליאור זנו

7.8.2012 / 15:03

רשות ניירות ערך החליטה כי על החברה לספק תוך שבוע הערכות שווי של חברות בנות שלה בטרם תיערך ההצבעה על הסדר החוב בין החברה למחזיקי האג"ח שלה

מחזיקי האג"ח של אמפל שבשליטת יוסי מימן ייאלצו להמתין במתח שבוע נוספים לתוצאות ההצבעה על מתווה הסדר החוב שהתבצעה אתמול. רשות ני"ע החליטה להתערב ואילצה את החברה לפרסם מידע נוסף, ככל הנראה הערכות השווי של החברות הבנות שלה, תוך שבוע. במהלך חריג ביקשה הרשות מהנאמנים שיאפשרו למחזיקים שיהיו מעוניינים בכך לשנות את הצבעתם לאחר קבלת הנתונים החדשים.

מדובר למעשה בביטולה של ההצבעה רווית הדרמות, בה אתמול הצביעו 8 גופים מוסדיים שהחזיקו 37.5% מסדרה ב' נגד המתווה, כאשר כלל והראל (30% מהסדרה יחד) הצביעו בעד. דעתם של שני הגופים האחרונים נתמכה על ידי חברת הייעוץ למוסדיים אנטרופי, ששינתה את דעתה בחדות בתוך שבוע לאחר שקיבלה את אותן הערכות שווי סודיות מהחברה.

אמפל חייבת 850 מיליון שקל לבעלי האג"ח שלה ומציעה להם דחייה של שנתיים בתשלומי הקרן תמורת פיצוי של כ-1% בריבית, 23% ממניות החברה שיותירו את השליטה בידי מימן, מספר שיעבודים שקיימים כבר בחברה והתחייבות של מימן לכסות חלק מהוצאות החברה בתקופה זו. בשבוע שעבר הכניסה אמפל תיקון למתווה, שכולל כעת שינוי בסעיף הפטור לתביעות אישיות שיכולות להיות מוגשות כנגד מנהלי החברה. לפי השינוי, הפטור יבוטל רק אם אמפל תלך לפירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully